Als je zeg maar de plus ook op de bovenleiding zet, dan kan je die nog steeds digitaal gebruiken...
Ik zit te twijfelen tussen de nieuwe witte Z21 en de multimaus. Wat is beter om mee te beginnen of kan ik ook beide gebruiken als ik niet via een tablet wil controleren maar multimaus?
Indien ik electrische wissels en seinen wil gebruiken wat voor aandrijvingen en decoders heb ik dan nodig, is Roco 10778 decoder genoeg daarvoor en hoe sluit je deze aan?
Is bovenleiding van Viessmann nog van toepassing op digitale Roco Geoline. Zijn Roco electrische locomotieven voorzien van werkzame pantografen voor de bovenleiding?
Waar bestaan de aangeboden Geoline railsets uit, zijn het uitbreidingen van set 1 of onafhankelijk te gebruiken. Ik wil geen R2 bochten gebruiken, alleen R3 en R4.
Dat zou kunnen, maar het heeft weinig toegevoegde waarde. Bovendien maak je het jezelf wel erg lastig als er ook nog keerlussen in de baan zitten. Dus zoals de anderen ook al zeggen, gewoon de stroomafnemer voor het mooi langs de draad laten schuiven, maar elektrisch alles uit de rails halen.
Marklin kan wel, alleen moeten er dan wel gelijkstroom assen onder.