Jullie nog tips qua startset??
Afgelopen kerst een mooi kerstdorp gemaakt met huisjes en zo (vd Intratuin). Daar hoort eigenlijk een treintje bij vinden wij.
Hallo Pieter,Het is bijna niet meer te krijgen maar bij die huisjes hoort een grotere schaal. De huisjes zijn gewoon groter dan H0 Een schaal in de buurt van On3 of zo. Kijk eens naar de oude "magic-train"sets van Fleischmann. Groet Ronald.
Ik ben zelf gelijkstroomrijder, maar Marklin heeft het voordeel dat je gemakkelijker keerlussen aan kan leggen zonder moeilijke elektronica toe te passen.
"Van het weekend in Houten nog geboden op de Marklin set 29539, maar we werden het niet eens over de prijs".Sorry, maar ik vraag me dan in altijd af, als iemand (her-)start en zich nog aan het oriënteren is, hoe je dan kan beoordelen, of er nog rek in die prijs zat. Of gewoon altijd de vraagprijs minus x bieden? Tja, dan kom je dus zonder trein thuis.Gr. NS 150
Deze winkel wist mij te vertellen dat ik het pad van Marklin moest gaan volgen en dat C rail toch echt "je van het was".