Grappig.... Die opmerking gaat bijna altijd op... maar marklin is nou net de enige waarbij de rails echt anders is (3e rail).Wat betreft digitaal rijden met de central station: Ja dan gaat het wel op, maar volgens mij moet je dan wel al je locs van een MM compatible decoder voorzien. (Veel decoders snappen dat protocol, maar op 2 rails systemen wordt toch over het algemeen meer met DCC gereden)
Aangezien ik met 60 graden bochten werk met een straal van 250 mm kan ik maar beperkt type treinen laten rijden. Ik ben dus op zoek naar treinen uit periode 3 die dus deze steile bochten kunnen maken. Welke locs zijn hier voor geschikt?
Sommigen plaasten direct grotere foto's, hoe dat moet, weet ik helaas niet.
Even nog een vraag over je baanplan: Kan je wel overal goed bij? Vooral in de linkerbovenhoek en rechterbovenhoek? En wat is het grijze gedeelte in de rechterbovenhoek. Ik hoop niet iets waar je vaak bij moet Groeten Ronald.
Met een straal van maar 250 mm beperk je je enorm. De boogstraal die meestal in startsets zit/zat ligt rond de 360 mm en dat is al niet ruim. Met 250 mm zal je je waarschijnlijk moeten beperken tot tweeassige lokjes en wagentjes.