Service en klantvriendelijkheid als meetsenario om te zeggen of een winkel de correcte service levert. Dit lijkt mij moeilijk, zoals al gezegd kom je in een winkel om iets te vragen, en nog iets te vragen en nogmeer. Sta je twee uur met de verkoper te praten. Koop je een klein product van 5 euro. Hoe moet die winkelier zijn boterham verdienen?Als je vragen hebt, kun je ze hier of op bijvoorbeeld verenigingen stellen en ja bij een winkelier ook maar die zal niet blij zijn met elke vraag die hem vervolgens bijna niets opleverd. Modelspoorverenigingen kun je vinden op www.nmf.nl.Groeten,Christoph
Klopt maar denk al je 1000 euro besteed in een keer net als wat ik vandaag heb gedaan wil ik toch goede service en uitleg. Maar goed ik ben al een stuk wijzer geworden.Hen vandaag rails gekocht, wissels,aandrijvingen,decoders,en nog een extra startersset met mobile station2 aangezien ik met mijn 1 niet kan schakelen.
]Tja .Dat is zijn vak hoor om desnoods 2 uur lang een klant iets uit te leggen, ook al gaat hij daarna met niets naar huis.Het is wel te hopen dat de klant tevreden naar huis gaat, dat heet investeren in je klandizie, de volgende keer gaat hij misschien wél met een loc van €200,- of meer naar huis.Heb je daar geen zin in kun je beter je tent sluiten.Stephan.
20 euro bruto per uur
Ik ben het geheel met je eens, toch hoop ik dat het bedrag ter besteding dan toch hoger uitvalt van 200 euro. Want volgens mij zit er toch geen 100 euro winst aan een modelletje
Dat is zijn vak hoor om desnoods 2 uur lang een klant iets uit te leggen, ook al gaat hij daarna met niets naar huis.