Een beetje merkwaardige reactie, Marcel.Waar viert volgens jou de dikke duim hoogtij?En de kritiek die op niets gebaseerd is, waar zie je die staan?Ok, die opmerking dat Nederland geen visie heeft, is niet echt gefundeerd. Lees jij iets anders dan ik of ben je gewoon gefrustreerd dat niet iedereen je ongeremde enthousiasme deelt?Huub
Marcel D schreef:>>>Beste Jint, ik betwijfel of iemand de moeite neemt om het bovenstaande te lezen ...jou ervaringen uit de eerste hand.<<<Dat vindt ik niet erg.>>>Nederlanders zijn in één ding erg goed...ongestoelde kritiek geven die op niets gebaseerd is. <<<Och vindt je? Ik denk niet dat je dat in het algemeen over onze landgenoten kunt zeggen.Jint
Er worden "argumenten" gebruikt zoals stoelen die niet lekker zitten.. Dan monteer je toch betere stoelen?
En dat het niet veilig zou zijn wat dan nog bekrachtigd wordt met een link. Ik kan 1000 x zoveel links vanaf YouTube hier plaatsen van ongelukken tussen de gewone treinen. Moeten we dan maar stoppen met treinen te reizen? Dat noem ik kritiek die ongefundeerd is.
En van Jint hoor je dat de reis wel degelijk comfortabel is.