reset de IB zich zogauw er een wiel het programmeerspoor raakt. Als ik dan via koploper weer wil opstarten(spiegelei groen) dan krijg ik de melding dat er geen communicatie is met de centrale.
Het fenomeen spontane resets.....Nog geen oplossing voor gevonden.Waarom je locpilots nog storen is me een raadsel.mvg, Sander
Als het een lokpilot V2.0 beteft.Dan kan dit volgens de site van ESU liggen aan de instelling van de ingestelde beveiliging van de uitgangen, wat zich kenbaar maakt met het knipperen van de lichten.Een hulpmiddel hiervoor volgens ESU in CV 224 de waarde 10 te schrijven.Alternatief een spoeltje van ten minste 47 uH tussen de lampjes en de blauwe draad van de decoder.Persoonlijk heb ik ook enkele lokpilot DCC decoders waar zich dit probleem ook voordoet.Bij mij hielp het uitschakelen van de automatische herkenning van de rij stappen, en deze op een vast in te stellen in CV 29 bit 1 op 1.En het lager instellen van de CV 2, namelijk op waarde 1 alleen rijdt de locomotief dan nog niet.gijs
Een hulpmiddel hiervoor volgens ESU in CV 224 de waarde 10 te schrijven.gijs