Volgens een medewinkelier zijn ze al de hele week dicht en waren ze laatst verhuisdozen aan het inladen.Zijn ze gestopt of verhuisd o.i.d.?
Mischien verhuizen ze naar een ander deel van Lelystad
Een winkelier die verhuist plakt meestal een papier op het raam met daarop het nieuwe adres.
als er hier mensen zijn die bestellingen hebben gedaan en betaald zullen zij dit via internet of via zijn club dienen te regelen.anders kunnen jullie naar je geld en je spullen fluiten.groetjesandre
hallo daarde treinenshop bestaat alleen nog maar op internet.de eigenaar vertelde diverse mensen een ander verhaal[vakantie/verbouwing]zo deelde deze mensen mij mede[ik werk in omgeving van oude treinenhoek]bij navraag aan familie van eigenaar deelde deze mij mee dat hij via internet wil gaan vekopen.en daarom de winkel heeft opgedoekt.als er hier mensen zijn die bestellingen hebben gedaan en betaald zullen zij dit via internet of via zijn club dienen te regelen.anders kunnen jullie naar je geld en je spullen fluiten.groetjesandre
dus heeft de eigenaar besloten te stoppen met de winkel. Ik heb hem net nog gesproken en hij zal alles afhandelen zoals verwacht mag worden. Gun hem dus de tijd om dat te regelen. Het kontakt gaat wel rechtstreeks naar die klanten en dat zal hij echt niet via Beneluxspoor doen.