Totaal aantal stemmen: 103
Bij Freeware bepaald de maker wat er in een programma komt bij een commercieel pakket bepaald de koper wat er in een pakket komt.
Kijk ik denk dat we hier toch een belangrijk verschilletje hebben tussen de maker van koploper en de maker van Itrain
Heel veel tevreden en blije koploper gebruikers waarvan er maar 73 (31-10-09 om 01:00) een hartgrondig Ja hebben gezegd is toch wel erg magertjes om dit te bewerkstelligen. En vanuit dat perspectief verbaasd het me ook niet dat Paul, kort voor het verschijnen van een nieuwe versie, daar (nu) geen aandacht aan besteed. Dit is dus en mag ook geen reden zijn om de zaak af te branden.
Rob geeft in zijn tweede alinea precies weer hoe wat ik voelde. In iets nettere bewoording heb ik het ook aan Remco gemaild.
Wacht verder rustig af of veel meer gebruikers deze optie wensen.
Vooral omdat deze site geen binding heeft met Koploper. Als je al iets wil in deze trend doe het dan op het Koploperforum!!!
Gezien de volgens mij niet al te grote moeite om het in te bouwen zal ik het wel gaan realiseren, echter het zal niet meekomen in versie 6.7 en dus pas in de versie erna. Dit is ook wel de enige keer dat ik me door een poll hier laat overtuigen
(als de poll niet was gestart was het er ook al na versie 6.7 ingekomen; dus eigenlijk niets veranderd).
Misschien nog een zijdelingse opmerking: als ik ooit merk bij een probleem in een database dat er van buitenaf is gemuteerd in de database, dan houdt voor mij de ondersteuning voor die database meteen op. Helaas voor degene, maar ik ga niet de eventuele puinhopen van andere opruimen (in de 11 jaar is dit gelukkig slechts 1x voorgekomen). Dus of het programma van Remco een goed idee is?
Heel veel tevreden en blije koploper gebruikers waarvan er maar 73 (31-10-09 om 01:00) een hartgrondig Ja hebben gezegd is toch wel erg magertjes om dit te bewerkstelligen.
Ik heb echter geen zin om hier inhoudelijk over welles nietes te gaan bakkeleien.
@Remco,De reactie van jou in bericht 33 was min of meer de aanleiding hier mijn opinie neer te zetten.