Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Spoor 1 nem of finescale door Wies
Vandaag om 21:53:27
Defensie wil oude koplopers ombouwen tot hospitaaltrein door Blausee-Mitholz
Vandaag om 21:48:04
Roco 69139 NS Plan V SOUND AC door Jeroen Trainz
Vandaag om 21:44:40
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Eelco Storm
Vandaag om 21:40:47
Wèhnich - Eén onbeduidend baantje op 1200 bij 1200mm door Prutsert
Vandaag om 21:01:04
Station Roodeschool door Torikoos
Vandaag om 20:58:39
Fleischmania Nostalgia door Noordernet
Vandaag om 20:32:58
NS 1700 transfers door ES44C4
Vandaag om 20:32:18
Brawa goederenwagen Kassel ( Cassel ) h0 door Stefan88
Vandaag om 20:17:47
Modules van Kees Gorter (vervolg) door ca.gorter
Vandaag om 20:11:13
Pimpen Rivarossi DD-AR door Roelof R
Vandaag om 19:36:41
De Projecten van RetroJack door NS264
Vandaag om 18:52:37
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen. door Hans Reints
Vandaag om 18:25:23
Piko 2025 door Duikeend
Vandaag om 18:06:39
Yet Another Servo Decoder door AP3737
Vandaag om 17:35:25
Microstepper motoren voor armseinpalen door AP3737
Vandaag om 17:30:39
De bouw van 'Ommelanden' (H0) door Jan Pieter
Vandaag om 17:06:01
Sfeer op je modelbaan door R1954
Vandaag om 16:40:14
Gezocht info en foto's van standaard dwarsliggerwagen door ES44C4
Vandaag om 16:36:39
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door Thai-Bundesbahn
Vandaag om 16:23:27
Vijfhuis (v.h. Frotterdam) door Ben
Vandaag om 16:20:08
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven. door Thai-Bundesbahn
Vandaag om 16:17:22
Piko 51916 NS 1100 blauw botsneus door Corné81
Vandaag om 15:28:54
Spoor- en tramweg parafernalia door Eric B
Vandaag om 15:26:07
Raadplaatje door ArjanB
Vandaag om 15:20:46
BR-18.6 Schaal-0. door tijgernootje
Vandaag om 15:14:06
US Sandtower in messing Spoor-0 door FritsT
Vandaag om 14:07:58
Swalbenburg, N modulebaan door NS264
Vandaag om 14:01:11
Ervaringen met veilingsites enzo (Marktplaats, Ebay, Catawiki, etc). door bellejt
Vandaag om 13:43:46
Locverlichting dmv micro-LEDS door Bahn-AG
Vandaag om 13:33:07

Auteur Topic: Voor alle voetbalfans die naar Zwitserland komen...we zijn klaar voor jullie  (gelezen 5936 keer)

neudalhausenstadbahn

• Offline Offline
Er gaan ook extra CNL treinen rijden van/naar Nederland:

"Auch von und nach Holland gibt es CNL-Zusatzzüge.

8., 12., 16. Juni

Amsterdam Centraal 20.02
Utrecht Centraal 20.32
Arnhem 21.06
Bern 08.00

10., 14., 18. Juni

Bern 00.30
Arnhem 09.58
Utrecht Centraal 10.30
Amsterdam Centraal 10.56

Nur Liegewagen, 5er Belegung"

Bron: www.wagonslits.de

Groetjes Michiel
NDS mit uns kommen Sie dort. Nog maar heel weinig op BNLS, dus graag geen PB's sturen want ik log zelden in.

henk

• Online Online
gelukkig hebben ze een gezond gevoel voor humor hier en verheugen ze zich eigenlijk enorm op de grote hoeveelheid hollanders die gaan komen. Hollanders staan in een heel positief beeld hier en staan bekend als de feestvierders...hopen we maar dat dat ook zal gebeuren

Bas

Nou, dat is in ieder geval goed gelukt.
Hoe heb jij een en ander ervaren Bas?
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.

Sander

• Offline Offline
Citaat
Hoe heb jij een en ander ervaren Bas?

Hij ervaart nog steeds...en ook nog wel 1,5 week langer...tm de 29ste denk ik. ;D

mvg,
 Sander

mvg,
 Sander

Blausee_Mitholz

• Gast

Op maandag 9 juni passeerde één extra trein uit Italië met voetbalfans Blausee-Mitholz opweg naar Bern voor de wedstrijd Nederland - Italië. De trein bestond uit 2x SBB Re 420 met 10 stuks FS IC wagens.

Niet alle Nederlanders die Zwitserland bezochten kwamen voor het voetbal. Deze kwam voor vakantie en treinen naar zijn geliefde vakantie land  :D ;D

Mvg, Johan

henk

• Online Online
Hij ervaart nog steeds...en ook nog wel 1,5 week langer...tm de 29ste denk ik. ;D

mvg,
 Sander

Jawel, maar Bas kondigde in het eerste bericht aan dat juist hij extra treinen in Bern zou rijden. Daar is het nu afgelopen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe dat is bevallen. De passagiers nog via de intercom toegesproken?

Bas, Dordrecht

• Offline Offline
Ben ik blij dat het eindelijk voorbij is......oranje komt me de neusgaten uit...Het was een enorm leuke ervaring maar nu is de koek echt op. De sfeer was fantastisch en ik meen het....geen wanklank....niets gebeurd. Hoe dronken men ook was, er is niets gesloopt, er is niets onderk..st..ongelovelijk. De wedstrijd van vrijdag op zaterdag was wel de gebeurtenis van de eeuw hier. Zoveel mensen zijn er nog nooit in station Bern geweest. Ik kwam binnenrijden  met 2 tot 3 km/h, sneller was niet mogelijk. De fans hingen aan de spiegel, de ramen de deuren noem maar op...een gekkenhuis gewoon. Toen men doorkreeg dat er een hollander aan het rijden was ging het dak er helemaal af  :D :D

een fantastische ervaring dus....en Nederlanders hebben een hele goede indruk hier bij de Zwitsers gemaakt

Groeten

Bas

Maikel van Velzen

• Offline Offline
Afgelopen zaterdag met de speciale 'Oranje Camping Express' van Interlaken naar Basel gereden.
Deze trein was speciaal voor mensen die overnachten op de speciale Oranje camping.
Geweldige ervaring was dat. Was nog nooit in Zwitserland geweest.
Bij aankomst in Basel kleurde het station helemaal oranje.
Ook op de terugweg was het station helemaal oranje en compleet tot de nok gevuld.
Al met al een te gek weekend gehad.
Zwitsers bedankt! En zoals we zongen in de stoet naar het stadion: "Basel is van ons, olé olé........ Basel is van ons héy!, Basel is van ons héy, Basel is van ons olé olé......  :D

Blausee_Mitholz

• Gast
Ben de eerste Zondag langs de oranje camping gereden Manofarm te Unterseen nabij Interlaken (mij zeer bekend eind jaren '80 zelf een aantal keren op Manofarm gebivakeerd zonder oranje  :P  ;D
Hmmm die grote Heineken biertent zul je ook wel bezocht hebben  ::) ;)
Wij zaten elke avond in het "Landhaus" ook nog geweest?
Zag er gezellig uit een iedergeval.
We hebben ook veel oranje fans in Interlaken zelf gezien (op Victoria hotel wapperden zelfs KNVB vlaggen) en ik moet zeggen we hebben geen wanklank bespeurd.
Frutigland en Kandertal bleven gelukkig oranje vrij zodat wij niet het idee hadden overspoeld door Nederlanders te geraken  ;)

Mvg, Johan

henk

• Online Online
Nou, fantastisch feestpubliek zo lang het goed gaat.
Maar een elftal dat het moeilijk heeft aanmoedigen, ho maar.  :-|

Blausee_Mitholz

• Gast
Denk dat Henk iets over het hoofd ziet..............................
Het station van Basel was bijna geheel oranje gekleurd, dat wil niet zeggen dat het allemaal Nederlanders waren die daar zaten.
Nadat de Zwitsers zelf uitgeschakeld waren zij hadden één voordeel ze waren al thuis  :P verlegden heel veel voedbal minnend Zwitsers hun simpathie naar oranje. Ze kochten zelfs orange.................
Waarschijnlijk was het merendeel van het oranje publiek Zwitsers zoveel kaarten voor NL waren er nl niet De meeste Nederlanders zaten buiten het stadion!
En ja het Zwitsers publiek reageert nu eenmaal anders dan de Nederlanders en ik denk dat de Nederlanders die wel in het stadion waren daardoor stiller werden.................

Mvg, Johan
« Laatst bewerkt op: 23 June 2008, 23:32:25 door Peter Korsten. Reden: Citaat van vorig bericht verwijderd. »

Matthijs van Heijningen

• Offline Offline
Ik heb mijn avatar alvast voor WK 2010  ;D 8)

mvg,

Matthijs

stig

• Offline Offline
Re: Voor alle voetbalfans die naar Zwitserland komen...we zijn klaar voor jullie
« Reactie #26 Gepost op: 23 June 2008, 21:48:24 »

Wordt het niet eens tijd dat hok in te ruilen Johan? (gezien het aantal vignetten op je voorruit)
Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

Blausee_Mitholz

• Gast
welnee heeft net beurtje en nieuwe slofjes gehad, met 160.000 km is Daisy nog lang niet af, ze is nog maar pas op de helft van haar leeftijd  :-* aantal stikkers min één  ;)

De meeste van de kilometers liggen van/naar en in CH  8) en in de bergen trekt ze nog als een tierelier  :D ;D nee nee niet verkeerd opvatten  :-X

die vlaggetje is alleen maar voor de foto, zo rij/reed ik niet rond  :P :P :P

Mvg, Johan

henk

• Online Online
Denk dat Henk iets over het hoofd ziet..............................
Het station van Basel was bijna geheel oranje gekleurd, dat wil niet zeggen dat het allemaal Nederlanders waren die daar zaten. [...] Waarschijnlijk was het merendeel van het oranje publiek Zwitsers zoveel kaarten voor NL waren er nl niet

Denk dat Johan iets over het hoofd ziet ................  ;)
Nederlandse evenementenbureau's hebben op grote schaal jacht gemaakt op de zogenaamde vrije plaatsen en verder zijn ook Zwitsers niet vies van een beetje snelle winst. De meeste in oranje gehulde toeschouwers waren wel degelijk Nederlanders, maar helaas van een type dat niet precies weet hoe je een voetbalploeg aanmoedigd.
Niet dat het nou daaraan heeft gelegen ...  ;D

Jeroen1975

• GTW in de tuin
  • Offline Offline
  • 45mm, zelfbouw, Brits- en Achterhoeks smalspoor
    • Jeroen's Treinen Site
Citaat
die vlaggetje is alleen maar voor de foto, zo rij/reed ik niet rond 

Jaja, maar ondertussen.  ;D
www.shapeways.com/designer/GelderscheTrams
Treinen van britse eilanden
Treinen uit de achterhoek