Zoals ene heer Z. zegt : als je alles hebt geprobeerd, lees dan de handleiding.
Als je als leek ( zo schets je jezelf) al besluit om naast digitaal te rijden direct al een andere decoder inbouwt zonder ook maar de MM eens te bestuderen dan is het gedoemd te mislukken.
Overigens ben ik benieuwd naar de winkelier die je zomaar even een MM verkoopt + drie decoders zonder een gedegen advies of stukje begeleiding.
Mocht je tot de slotsom komen dat dit wel erg kort door de bocht was/is ( beantwoorders en vragenstellers)
Na alle "positieve" :-| reacties alhier heb ik maar besloten dat ik flauw ben van al het gezeur hier.Het is blijkbaar heel moeilijk voor een aantal leden om een normaal antwoord te geven.Dacht dat ik hier advies en tips zou kunnen krijgen, maar je wordt direct tot op de grond toe afgeband.@ aan de heer Holleman: het hele "zootje" is nieuw.Maar dat doet er verder niet meer toe.Heb alles weer naar de winkel gebracht, geld terug, en klaar ben ik er mee.Dit is mijn laatste reactie hier op de site.Verder een verzoek om hier al mijn gegevens te verwijderen van de site!Wat dat gezeur betreft: het gaat weer dezelfde kant op als op de voorganger van deze site. Helaas!Succes iedereen,Rob
Heb alles weer naar de winkel gebracht, geld terug, en klaar ben ik er mee.