Daar ben je de eigenaar van? (familie?/aandeelhouder?/vaste klant?/buurman?/toekomstige eigenaar?.....)
Niet mee eens. Ik ben er dolblij mee als ik in elektronicaland informatie kan vinden over een product of onderdeel dat al lang niet meer gemaakt of geleverd wordt, maar nog wel als 'discontinued' bij de fabrikant te vinden is op de website. Het uit de webshop verwijderen begrijp ik, maar laat het alsjeblieft ergens online staan.Niet zeuren, Google geeft ook alleen maar de resultaten neer waarvan zij denken dat jíj die wil zien. Grote kans dat de resultaten die je ziet betaalde resultaten zijn, dus dan krijg je dit soort dingen.
Dat vind ik ook. Pas moest ik bovenleiding hebben en de winkel die er 150+ op voorraad zou hebben bleek alleen een bak met restjes te hebben Op de beurs in Houten heb ik echter bij verschillende handelaren alles bij elkaar kunnen zoeken. Tweedehands artikelen in webshops is een groot risico wat je krijgt.
Voor een stukje rails is dat niet zo belangrijk, maar rijdend materieel wil ik zelf altijd eerst gezien en gevoeld hebben.