Hallo Frans,Persoonlijk zou ik iets doen aan de inrij mogelijkheid van de haven. Nu moet je via de fabriek de haven inrijden. 1 je kan nu met treinen van max 40 a 50cm de haven in. 2 als er wagens worden geladen bij de fabriek is de haven afgesloten.Een mogelijkheid zou ook een wissel met daarna een kruising vanaf het rangeerterrein naar het haven spoor zijn. Of de haven naar de linker zijde en de fabriek naar de achtergrond.Maar dan moet ik direct vanaf de hoofdlijn links de haven ik en inderdaad de haven naar achteren verplaatsen geen slecht idee.Groet MauriceHoi in eerste instantie wil ik eigenlijk alleen maar van de haven naar de fabriek dus zou ik ook dat wissel naar de haven,kunnen verwijderen de tweede mogelijkheid is inderdaad ook om te overwegen.
*rolt 105mm houwitzer naar buiten* Is dit het complete plan voor de hele baan,zo niet wat komt er aan de andere kant van de kamer op die smalle bakken ?Ik vraag me af wat het nut is van 2x kort achter elkaar wat wissels hebben op de bovenste sporen,ik zou die meest linkse eruit halen,t voegt niks toe en oogt druk.En lekker cliche, leg dat plan is schuin neer of deels in een flauwe bocht,dit oogt star en das zonde.