Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
mDDM, waarom 3 draaistellen?
door
Marc tramt
Vandaag
om 22:02:47
Raadplaatje
door
eemstede
Vandaag
om 22:00:24
Big Scale Trains - NS SLT in H0
door
Sebastiaan Pot -- Big Scale Trains
Vandaag
om 21:57:25
Duits transport, waar in NL?
door
Eelco Storm
Vandaag
om 21:52:41
Bahnstrecke 5867
door
einte
Vandaag
om 21:28:31
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 20:56:41
Mijn eerste baan, Hexental in ho. 380x 120cm
door
Ronald69
Vandaag
om 20:51:02
Sluitseinlamp DB, kan iemand werking uitleggen?
door
ruudns
Vandaag
om 20:39:50
Camp 3
door
Lucien
Vandaag
om 20:35:09
Rondom Charlois
door
Alewijn
Vandaag
om 20:34:37
Spoor 1 pendelbaan, maar dan rond (1:32)
door
rbroerse
Vandaag
om 20:33:37
Modules van Kees Gorter (vervolg)
door
ca.gorter
Vandaag
om 20:25:50
Cranicher Altbahn
door
Arjen52
Vandaag
om 20:24:26
Am Ende der Strecke, modulebaan op 1 M2
door
basjuh1981
Vandaag
om 20:00:37
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
basjuh1981
Vandaag
om 19:57:40
Ermehuizen, dienstregelingsjaar 1973/1974
door
Huup
Vandaag
om 19:51:02
De Passage, een minimalistisch tentoonstellingsbaantje (H0)
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 19:46:28
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
Vandaag
om 19:39:39
VAM containerwagens spoor-0
door
FritsT
Vandaag
om 19:23:06
ACME 2024 met NS ICNG!
door
Teoalessandro
Vandaag
om 19:15:01
BrauWelt, fantasiebaan in H0
door
Overet
Vandaag
om 19:12:55
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Syb030
Vandaag
om 19:00:28
TurnControl: aansluiting verwijderen
door
Eenerspoor
Vandaag
om 18:29:58
Bouw NTM Stationsgebouw Lemmer
door
Huup
Vandaag
om 18:29:26
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
Vandaag
om 18:28:00
Märklin 2025
door
borotof
Vandaag
om 17:19:47
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 17:19:12
MTB DP1 DCC aansluiten op C railwissel
door
bellejt
Vandaag
om 16:53:03
Minibaan Visserskaai H0
door
Sikko
Vandaag
om 15:51:34
ESU 2025
door
Marcel112
Vandaag
om 15:44:52
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf,
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf, (gelezen 766 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12517
A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf,
«
Gepost op:
18 May 2021, 12:25:08 »
A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf, een van de grootste spoorvrachtbedrijven in het Verenigd Koninkrijk, om zeven dagen per week een spoordienst van Felixstowe naar Newell &Wright in Tinsley te exploiteren.
"Net als elke andere grote containergateway ter wereld staat Felixstowe onder druk door de verschillende verstoringen die de toeleveringsketen beïnvloeden, zoals brexit, COVID-19 en de recente scheepsblokkade in het Suezkanaal.
Door deze overeenkomst te ondertekenen, kunnen we betrouwbaardere en flexibelere end-to-end diensten aanbieden aan zowel lokale als wereldwijde importeurs en exporteurs", legt Jeremy Haycock, Managing Director voor Verenigd Koninkrijk & Ierland bij Maersk, uit.
De haven van Felixstowe is de grootste en drukste containerhaven van Groot-Brittannië en een van de grootste van Europa. Ongeveer 50% van het verkeer tussen Felixstowe en het noorden van Engeland rijdt per spoor.
"Het uitbreiden van onze spoorvoetafdruk vanuit Felixstowe is voor ons de sleutel om de flexibiliteit van de toeleveringsketen voor onze klanten te vergroten in de huidige uitdagende tijden en hen te helpen hun individuele specifieke logistieke behoeften aan te pakken naarmate de bedrijfssituatie en pandemie zich blijven ontwikkelen. We willen helpen om capaciteit en betrouwbaarheid naar deze kritieke supply chain-link te brengen", voegt Jeremy Haycock toe. Deze nieuwe dienst zal nieuwe eco-fret wagons van het Duitse bedrijf VTG Aktiengesellschaft bevatten, state-of-art containers die het aantal containers van 20 en 40 voet maximaliseren die in een trein kunnen worden vervoerd, waardoor klanten een covriendelijker alternatief bieden voor traditionele wagons. "Ik ben blij dat we dit contract met Maersk hebben afgesproken. We zijn een groeiende organisatie, altijd op zoek naar de volgende kans en de samenwerking met Maersk was een absolute no-brainer. We hopen dat dit het begin is van een geweldige relatie", zegt John Smith, Managing Director bij GB Railfreight.
Maersk loopt voorop in het ontwikkelen van innovatieve supply chain-oplossingen, waarbij zijn wereldwijde netwerk, zijn intermodale aanbod en diepgaande expertise worden gecombineerd met baanbrekende digitale innovaties om onze klanten in staat te stellen voorop te blijven lopen.
Over A.P. Moller - Maersk
A.P. Moller - Maersk is een geïntegreerd containerlogistiekbedrijf dat werkt aan het verbinden en vereenvoudigen van de toeleveringsketens van zijn klanten. Als wereldleider in verzenddiensten is het bedrijf actief in 130 landen en heeft het ongeveer 80.000 mensen in dienst.
Bron: Portnews UK
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf,