Ieder zijn ding natuurlijk. Maar om nu een heel merk af te kraken omdat je enkele onderdeeltjes niet gemonteerd krijgt vind ik wat ver gaan. Er zijn ook genoeg mensen die de containerwagens wel zonder problemen gemonteerd krijgen. Dat het andere mensen niet lukt, maakt het nog geen stom systeem. Door het op die manier te doen wordt het realistischer en voor velen gaat realisme voor gemak. Mvg, Peter
Nou mooi, dan ga ik zondag op Rail maar eens kijken of ik een exemplaar kan vinden. Nu wil ik het proberen ook. Ik wil nog een hedendaagse containertrein samenstellen. Vind ik lastig. Met van die gelede wagens wordt de modeltrein al snel lang zonder dat hij lang lijkt, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Als ik me beperk tot dergelijke gedetailleerde modellen, dan beperkt dat de keuze alweer heel prettig.En ze moeten goor natuurlijk. Een niet vervuilde modelcontaintertrein ziet eruit als een kermisattracteie, vind ik. Het moet een grote gore doffe ellende worden. Hoeveel reizen kan een container eigenlijk aan voordat hij uit elkaar dreigt te vallen? Ik vermoed niet eens zo veel.
Dan nog een vraagje over LS Models: een jaar of 2 geleden is de serie 186 (reeks 2800) aangekondigd in de kleuren van de NMBS, zoals deze ook dagelijks in Nederland komt en dan met een nummer voor goederenvervoer (2804-2843).Zijn die ooit uitgeleverd of komen die nog, of helemaal niet?