Voor de prijs die ervoor gevraagd wordt vindt ik het zonder meer maar een trieste aangelegenheid. Natuurlijk leuk dat iedereen op de tafel staat te dansen bij deze modellen, maar bekijk ze eens met een kritische blik en vraag je dan nog eens af of ze het geld wel waard zijn.
Ik denk dat de modellen van Artitec een betere keuze zijn. Zag de verwachte prijzen, ook niet goedkoop, maar qua model lijken ze toch beter aan te spreken. We moeten natuurlijkere definitieve modellen nog even afwachten.
Goede vraag, weet ik niet meer maar een plaatje van de site stond erbij, die waarbij alle modellen staan weer gegeven. Het ging om de verwachte prijzen van rond de 26 euro voor de eenvoudige modellen tot ongeveer 32 euro voor de wat complexe modellen.Maar zoals gezegd, er werd gepraat over verwachte prijzen en op de site van Artitec wordt nog geen enkel bedrag genoemd. Dus niemand heeft ook maar een poot om op te staan inzake dit onderwerp. Als de prijzen in de buurt liggen van wat ik hier schrijf, dan mogen ze die Brekina modellen omsmelten tot wasknijper.
Hallo Eric-Jan,Ook ik heb hele mooie modellen van Brekina. Het kan op een forum echter geen kwaad zo nu en dan een beetje te overdrijven, dat doen we dus graag.Ik heb bussen van Brekina gekocht, niet goedkoop, wel heel fraai. Vandaar ook dat ik het dan toch weer een beetje vreemd vindt als er zoiets als die DAF tussen door komt.Artitec modellen zijn er nog niet in de definitieve versie, dus het is even afwachten. Wat we wel weten is dat men bij Artitec niet over een nacht ijs gaat, we hebben een hoog verwachtingsniveau en aan Artitec de uitdaging die verwachting in te vullen. Is ook niet makkelijk.Richard