Da's een tof setje! Hebbudaartoevallignogeennummertjevan?
Er schijnt iets van Van Seumeren in aantocht te zijn... dubbelset 2000 en 2600 http://www.ho-modelautoclub.nl/forums/topic/daf-2600-van-seumeren-brekina/
Prima model, ook weer fraai door Chris in beeld gebracht. Wat me opvalt is dat de oplegger telkens een Duits model verbeeldt. Het is een detail, maar die malle spatborden waren er in Nederland destijds echt niet. Dat blijkt ook als je de 1:1 foto's bekijkt van deze auto's. Zou het veel extra ontwikkelkosten met zich meebrengen om daar nu eens een mooi Nederlands exemplaar van te maken?Of ben ik nu de enige die dat ziet (of heb ik een topic hierover gemist)?
Ik hoop trouwens dat Brekina zich na deze DAF stort op de A1600/A1900 Lijkt me ook erg mooi.....Michael
(het is eigenlijk maar te hopen dat er niet te veel 2600derden in te hoog tempo komen want dat kan m'n budget nie aan) Prachtig die van Seumeren. de van Rosmalen komt morgen mijn dag maken -als de Post tenminste de koude kan trotseren- en de Frans Maas volgt zsm. Iemand iets vernomen over opvolgende DAF series die Brekina wellicht ook gaat maken? Gr.Martijn
Ze zijn echt prachtig...Michael
Klopt helemaal, in weze heeft Brekina maar drie opleggers, het Nooteboom zwenkertje, de Duitse tankoplegger, en de trailer die jij bedoeld, het chassis daarvan word gebruikt voor meerdere opbouwen, twee gesloten varianten, de huif en de rongen trailer.Het ziet er niet naar uit dat Brekina een nieuwe oplegger gaat produceren, mocht dat wel zo zijn dan zal dat zeker een Duits model zijn.