Hakkuh is zo jaren 90.
Waar het mij in eerste instantie om ging was het feit dat dit topic werd gebruikt om het failliesement van een modelspoorzaak aan te kondigen niets met dit topic te maken had en dat we inmiddels nog verder afdwalen.Mvgr Jan Wiebrand
Waarom moeten Nederlanders altijd op elkaar in hakken? Men komt hier alleen omdat men dezelfde hobby heeft, en het zou niet uit moeten maken of men Gelijkstroom of Wisselstroom rijdt. Met in hakken op een merk of een persoon wordt niets bereikt, behalve een zeer kinderachtige en zieke sfeer. Voor zover ik het zie, en ik kom ook wel op het 3-rail forum, is het hier vele malen erger dan daar. Moderatoren zouden hier wat aan moeten doen. Echter, er wordt hier duidelijk alleen gekeken naar wie er in het straatje van het idee van de moderator past. Dit is op wel meer Nederlandse fora het geval, en mijns inziens is het een Nederlands verschijnsel om elkaar niet in de waarde te laten.
Een paar jaar geleden ben ik van dit forum vertrokken vanwege deze sfeer, Maar vandaag kreeg ik de behoefte om te reageren. Ik durf te zeggen dat zelfs op 4chan.org (Voor wie het niet kent, een troll-board) de sfeer volwassener is.
(Waarom komen mijn berichtjes altijd bovenaan een pagina zodat ze nergens meer op slaan, en waarom brengt een zichzelf zo serieus nemend modelspoormerk zo'n debiele 1100 dubbelset uit.)
Die hadden we een week of 4 geleden al uitgekauwd.