edit: Roco ondersteund geen computerbesturing.De locs etc en alles wel, alleen de multimaus kan niet op de computer worden aangesloten.
Wil je digitaal rijden? Of moet het geheel analoog aan te sturen zijn? Dit in verband met de keerlusmodule.
Nou, of je kunt zien welke trein waar is, hangt af van de terugmelding die je gebruikt. Dat vergt weer een extra investering.Als je alles volledig digitaal wilt met Koploper, moet je gauw rekenen op een kleine duizend euro extra voor een centrale (Intellibox) en de terugmelders. Ik weet niet zeker of je dat nou wel meteen wilt.Het begon toch met een baanplan ? Ik weet hoe het gaat, voor je het weet ben je arm...
edit: Roco ondersteund geen computerbesturing.De locs etc en alles wel, alleen de multimaus kan niet op de computer worden aangesloten
Ja, klopt. Roco heeft als apparaat wel een 'Digitale interface (10785)', maar daarmee kun je volgensmij ook je treinen besturen via de computer. Alleen het prijskaartje (180 euro) is voor mij wel erg hoog, gezien alle andere investeringen die ik nog moet doen
Dat klopt, maar ik heb zelf geen ervaring met MR-direct. Sorry, ik had even niet door dat Koos hiermee aan de gang wou.