De Conrad B2 booster interesseert me omwille van de prijs. Ik rij met een Twin-Center, maar denk dat deze booster wel in aanmerking komt. In de handleiding van deze booster, die je ook op de Conradsite vindt, lees ik dat je hem kan aansluiten "... op de railuitgang van een Motorolla of DCC-centrale of op een aansluiting van een DCC-compatibele boosteraansluiting van een centrale."Dat klinkt voor mij nogal verwarrend (kan je een booster werkelijk op de railuitgang van je centrale aansluiten ??) en onduidelijk. Kan er iemand wat duidelijkheid scheppen over het aansluiten van een booster op mijn Twin-center. Als is het center overigens bekijk, zie ik achteraan twee boosteraansluitmogelijkheden.
Nog wat: ik las dat je met een Twin-Center een common ground hebt. Dat kan door één pool van de twee trafo's met elkaar te vebinden, maar mag je ook een common-ground creëren via het aansluiten van één pool van de rijstroom uit de booster met één pool van de rijstroom uit het Twin-Center (zodat je maar met één in plaats van meerdere ringleidingen hoeft te werken)??