Ik heb ooit een paar waggons van Kondratief gekocht. heb er veel spijt van dat ik ze gekocht heb. In vergelijking met Modela modellen van dezelfde waggons die ik nu gelukkig ook in mijn bezit heb is het echt iets om voor te schamen.
Dat klinkt luguber, ik hoop dat het allemaal niet zo erg wordt als ik vermoed hier.
Alexandr, gaat dit over goederenwagens, of ook over de typisch Russische personenwagens van Modela? Als je de laatste hebt, kan je dan alsjeblieft foto's plaatsen? Ik ben er in geïnteresseerd, maar wil wel zien hoe ze eruit zien, voordat ik ze mogelijk ga aanschaffen. Helaas de vorige keer in Riga vergeten dat er een shop was die Modela verkocht, bovendien had ik toen nog geen Russische loc en 2 wagens van Sächsenmodelle.Groeten,Henk
Verder ga ik dus op zoek naar de groene versie van de M62 en bijpassende platte wagens voor de afvoer van russisch militair materieel o.i.d. Die platte wagens kunnen dan van elk (vm.) oostblokland zijn.
Je doelt op het idee van "kamikaze" waar we (gelukkig) ook niets meer over gehoord hebben? Dat bleek geen werkkamp te worden maar een opslagplaats van Russisch militair materieel o.i.d.Maar verder hebben we het in dit topic ook niet over het bouwen van dat soort zaken (of niet), maar over russisch spoorwegmaterieel.
Daarom vind ik het jammer dat dit draadje weer opgerakeld wordt.Het was mooier geweest als jullie in een nieuw 'schoon' draadje waren begonnen, en dan wel over russische treinen, want boeiend zijn ze zeker.