Door een kabelbreuk in het server center waar de server van BNLS staat, was BNLS een tijd lang onbereikbaar.Meer info volgt misschien van het technische team.
Afgelopen nacht is er rond middernacht een storing opgetreden in ons netwerk. Al snel bleek de oorzaak bij netwerkleverancier Eurofiber te liggen die met een beschadigde fiber te maken had. De lasploeg is ingeschakeld en heeft de verbinding hersteld. De nieuw gelaste verbinding bleek niet stabiel te zijn, waarna rond 4.00 uur als noodgreep een andere fysieke route werd gekozen. Die werkzaamheden hebben tot ongeveer 8.00 uur geduurd.Helaas werd toen duidelijk dat er daarbij een verkeerde las is gemaakt. De lasploeg moest opnieuw in actie komen om deze fout te herstellen. Rond 11.00 uur was de verbinding weer hersteld.Om dit probleem in de toekomst te voorkomen beraden we ons de komende weken op vergaande maatregelen en wordt op korte termijn de situatie besproken met Eurofiber. U hoort daar snel meer over.Voor dit moment onze excuses voor het ongemak, als we iets kunnen betekenen horen we het graag.