Je hebt vermoedelijk al ondervonden hoeveel ruimte een dergelijk station inneemt, ook in N.Waarschijnlijk heb je daarom een aantal overloopwissels weggelaten halverwege de diverse perrons.Maar als je Zwolle, of in de stijl van, wil uitbeelden dan mis ik vooral aan rechterkant nog sporen.Daar waar de sporen richting Deventer en richting Leeuwarden/Groningen lopenKijk eens op http://www.sporenplan.nl/Je zou dan haast moeten denken aan een 4 sporige spiraal. Zomaar wat gedachten.Voor de rest zou ik vooral willen zeggen: zet het baanplan scheef op de plaat, dat geeft wat leuker beeld, nu is het erg rechtlijnig.Jeroen
Ik tel in de gauwegijd 26 gewone wissels, 6 bochtwissels, 5 driewegwissels, daseen dure baan. En ik zou persoonlijk hat geheel wat meer naar voren halen.En dan ook nog voor het speelse, diagonaal. Rechttoe rechtaan is zo gewoon.Je blokverdeling is voor mij niet overzichtelijk. Maar waarschijnlijk heb jehet zelf al helemaal bedacht en beschreven. Dus daar houd ik mijn mond over.Verder zie ik er wel brood in, op het diagonale na dan.vrgr Steef
Wat een onzin weer met dat schuin leggen.
Het uitgebeelde stuk van Zwolle is ook allemaal recht toe recht aan.