Sherlock Dilz......
Zal ik jullie dan maar gelijk uit de droom helpen? Deze overweg is zo gemaakt en gebleven omdat AKZO voormalig Sikkens nog wel eens een hoogtransport hebben/hadden. De rijdraad hangt (5.50) hier op normale hoogte, en de hangsteun is van het normale formaat niets afwijkends dus. De borden hebben enkel en alleen een beschermde werking zodat er geen EV-personeel tp hoeft te zijn als er een hoogtransport over de ovw moet, scheelt een hoop euroooooooos.
Zal ik jullie dan maar gelijk uit de droom helpen? Deze overweg is zo gemaakt en gebleven omdat AKZO voormalig Sikkens nog wel eens een hoogtransport hebben/hadden. De rijdraad hangt (5.50) hier op normale hoogte, en de hangsteun is van het normale formaat niets afwijkends dus. De borden hebben enkel en alleen een beschermde werking zodat er geen EV-personeel tp hoeft te zijn als er een hoogtransport over de ovw moet, scheelt een hoop euroooooooos.Groeten Hans
Da's volgens mij een andere Floris...Ik wil niet vervelend doen, maar die Y-steun op de foto is toch echt kleiner dan standaard. En verder snap ik de uitleg eigenlijk niet zo. Als er een hoogtransport over moet, dan past het wel of het past niet. Ik zie niet hoe die borden dat personeel kunnen vervangen...
Kan iemand mij vertellen waar ik een betrouwbare overwegboomaandrijving kan vinden?