Hier bouw ik in de weinige vrije tijd die ik heb af en toe loks om, nu heb ik een projekt lopen met de oude De 4/4 van Roco die ik ombouw in de Seetal-versie. Nu heb ik er 10 klaar die al verkocht zijn. Evt. maak ik nog eens een serie als er interesse isGroetenBas
Bas,Ik heb zojuist via Marktplaats een mooie Märklin krokodil gekocht art.#39560Weet jij wat meer over deze lok?Grappig dat je Amersfoort kent. Misschien krijg je wel spijt dat je weg bent gegaan want over 2 maanden krijg ik glasvezel. ;-) Ik werk overigens voor een Zwitsers bedrijf en kom daardoor wel eens in de buurt van Bern. (Konolfingen / Malden) Misschien krijg ik ze wel zo gek dat ik een keer met de trein mag gaan.grt,Arthur
Ik heb zojuist via Marktplaats een mooie Märklin krokodil gekocht art.#39560Weet jij wat meer over deze lok?
Bas,Je gebruikt de term Be 6/8. Maar een k* is toch een Ce 6/8? Wat is het verschil hier tussen.grtArthur
Ik dacht trouwens dat Roco een hele erge anti-dump beleid voert en niet meer levert aan handelaren die hun artikelen dumpen. Ik heb dat pas nog ergens gelezen... maar waar..... :-|
OK, ik dacht altijd dat het te maken had met de manier van aandrijving. In dit geval heeft het alleen met de snelheid te maken. 75 km/h is nog steeds langzaam. Worden ze nog steeds professioneel ingezet of zijn ze alleen nog museum loks? Dan zou het wel eens leuk zijn om een ritje te maken.