Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Ronald69
Vandaag om 21:01:37
Toon hier je (model)TRAM foto's. door Twinkie
Vandaag om 20:59:44
20 jaar BNLS door Martijn193
Vandaag om 20:56:39
Modules van Kees Gorter (vervolg) door ca.gorter
Vandaag om 20:19:11
IJken van locomotieven door spartaan
Vandaag om 20:12:23
Railcom zender bouwen door piksov
Vandaag om 19:26:45
Piko 1136 van AC naar DC door Klaas Zondervan
Vandaag om 19:12:04
Mitteldorf, baan in H0, DR tp III door Frank 123
Vandaag om 18:43:08
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door US modeller
Vandaag om 18:43:03
Lichtprintjes NS2400 door Hans Gvz
Vandaag om 18:33:11
Zaagsel? door Prutsert
Vandaag om 17:56:51
"Kolenbakken" voor achter Railion 6400-en? door MOVisser
Vandaag om 17:53:52
't Boemeltje door RobVille
Vandaag om 17:19:52
EifelBurgenBahn door Reinout van Rees
Vandaag om 17:00:19
Station Roodeschool door Torikoos
Vandaag om 16:57:17
Piko NS1100, materieelbespreking door Mug
Vandaag om 16:51:38
TEE Erasmus (nav gelijknamige set van Roco) door grossraumwagen
Vandaag om 16:41:18
BR-18.6 Schaal-0. door FritsT
Vandaag om 14:51:24
US diorama in H0 door Frank 123
Vandaag om 14:27:43
Bahnstrecke 5867 door Frank 123
Vandaag om 14:16:46
Raadplaatje door Modellbahnwagen
Vandaag om 12:48:55
Reactiveren van de 0N30 Mumby Lumber baan (ex-JD) by Ronald door Ronald Halma
Vandaag om 12:47:05
Br 38 Piko Superen. door puntenglijder
Vandaag om 12:21:29
Tamiya kleur dak Bundesbahn door Sikko
Vandaag om 11:49:45
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 11:48:39
Wie heeft er ervaring met een baan in een inpandige garage in een app. gebouw? door Peter Kleton
Vandaag om 11:04:07
Stalen D 4 deurs spoor 0 door 1795
Vandaag om 10:54:53
Ruimte van 8.15m x 2.8m + zolder. door Theo Mol
Vandaag om 10:10:52
Dönsdorfer Bauberichte door Basilicum
Vandaag om 09:35:02
Eanos/ Eaos in model door ES44C4
Vandaag om 09:14:49
  

Auteur Topic: AI had het niet beter gekund  (gelezen 802 keer)

JoopSpoort

  • Offline Offline
  • Berichten: 548
  • Twentse methode: KWW Kiek’n wat ‘t wordt
    • Youtubekanaal over grote en kleine treinen
AI had het niet beter gekund
« Gepost op: 08 April 2024, 17:41:31 »
Beste mensen,
Ik kwam vanochtend een oud berichtje tegen in de krant. Had zomaar een AI-bericht kunnen zijn, zij het dat daar in 2016 nog geen sprake van was.

Amanda Carpenter die vast kwam te zitten in een lift op het treinstation van Amtrak bij de luchthaven Baltimore-Washington International stuurde een tweet met een verzoek om hulp. Dat was op 14 februari. Een retweet liet even op zich wachten, zeven maanden om precies te zijn. Op 7 september reageerde Amtrak met: Het spijt ons dat te horen. Zit u nog in de lift?

In werkelijkheid had het vervoersbedrijf al na enkele minuten gereageerd met de mededeling dat er monteurs onderweg waren om haar te bevrijden. Dat was iedereen ontgaan, behalve Carpenter dan, die al snel werd bevrijd uit haar benarde positie. Dat Amtrak na zeven maanden nog polste of de betrokkene er was, is te wijten aan de gebrekkige interne communicatie. „Not our finest hour”, gaf het concern toe.

Bron: ANP 2016
Hartelijke groet,
Joop ter Laak

HuubvG

  • Offline Offline
  • Berichten: 4302
Re: AI had het niet beter gekund
« Reactie #1 Gepost op: 08 April 2024, 17:48:18 »
Dus je hebt een krant van 2016 zitten lezen?  :o ;D

Citaat
k kwam vanochtend een oud berichtje tegen in de krant.
...
Citaat
Bron: ANP 2016
Ik heb al een trein

JoopSpoort

  • Offline Offline
  • Berichten: 548
  • Twentse methode: KWW Kiek’n wat ‘t wordt
    • Youtubekanaal over grote en kleine treinen
Re: AI had het niet beter gekund
« Reactie #2 Gepost op: 08 April 2024, 18:27:24 »
Ik ben niet zo bij de tijd  :)

Ik las een bericht van vandaag: Chicago, spoorhoofdstad van Amerika  Onderaan stond een link naar het bericht dat ik had gepost. Voordeel van digitale kranten, je komt nog wel eens oud nieuws tegen.  :)
Hartelijke groet,
Joop ter Laak