Komend vanaf spiraal 2 sla je af naar het groene gedeelte (goederen). Als je nu iets wil rangeren moet altijd gebruik worden gemaakt van de hoofdbaan. Dat zou ik veranderen, zodat het uitloopspoor bereikbaar wordt zonder het andere verkeer te hinderen.Dat betekent waarschijnlijk, dat je daar de hele wisselstraat gaat veranderen en ook het "probleem" van de dubbele Engelsman mogelijk gaat voorkomen. Ook als het zou betekenen dat je daar wat sporen verliest, zou ik er dat voor over hebben: je rangeren wordt aan die kant beter en het is daar behoorlijk overvol.Het omloopspoor van het achterste perronspoor heb je bij de wisselstraat ook nog helemaal rechts buitenom geleid. Dat is niet direct nodig, dus zou in het echt ook niet bestaan. Immers, de loc die omloopt zou alleen een binnenlopende trein vanaf spiraal 2 naar het voorste perronspoor kunnen storen. Dat zal in een dienstregeling opgevangen worden ipv door 2 (dure) wissels. De loc zal òf vóór de binnenlopende trein naar zijn wachtplaats gaan (of direct terug naar zijn oude trein) òf hij wacht even tot de andere trein binnengelopen is