Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Rheinburg, TP V/VI door Joz
Vandaag om 18:06:05
Trix DXI van DC naar AC door puntenglijder
Vandaag om 18:05:44
Kato K10816 (class 66) drijfstangen vervangen door Wesley J
Vandaag om 17:32:39
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 17:20:12
Eén leuke of mooie trein/spoor foto van je vakantie. door R1954
Vandaag om 17:16:53
De Passage, een minimalistisch tentoonstellingsbaantje (H0) door Ronald Halma
Vandaag om 17:08:54
BMB-Module: “Corfe Castle Station” door Hans van de Burgt
Vandaag om 16:37:18
Roco ns 309 ac>dc door Bob11
Vandaag om 16:18:47
Waar plaats ik de seinen op mijn modelbaan? (duitsland, tp. 3) door Falkenberg
Vandaag om 15:53:26
De bouw van “Bahnstrecke Lahr” door Peter.v.L
Vandaag om 15:50:39
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door Wim Vink
Vandaag om 15:48:30
Tips voor een natuurgetrouwe modelbaan door Jeronimos
Vandaag om 15:29:09
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door MOVisser
Vandaag om 14:57:20
24e smalspoormodelbouwdagen 30 en 31 augustus 2025 bij Stoomtrein Katwijk Leiden door Ronald Halma
Vandaag om 13:49:01
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen. door WimC
Vandaag om 13:28:14
Spoor 0 meterspoor door maartenvdb
Vandaag om 13:26:56
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door bollen neus
Vandaag om 12:34:38
Opstelbaan door Ferdinand Bogman
Vandaag om 12:20:05
Catalogus nummers diverse wagons (Trix, Lilliput en Fleischmann) door Ferdinand Bogman
Vandaag om 12:15:39
DCC-decoder geïntegreerd in sein(voet) door Bert55
Vandaag om 12:07:27
Microstepper motoren voor armseinpalen door Eric v C
Vandaag om 11:21:53
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door Jeronimos
Vandaag om 11:10:17
Duitser met hoedje (Beurs Houten) door Vonkentrekker
Vandaag om 10:48:51
Da's Daz 2 door Huup
Vandaag om 08:39:10
Module vliegveld Jan van Mourik door MOVisser
Vandaag om 08:30:51
Fleischmania Nostalgia door spoorijzer
Vandaag om 07:44:30
Wissel decoder WD8D door henk
Vandaag om 07:40:18
Artitec Opel vrachtwagen in H0 (10.366) door trainiac
Vandaag om 06:14:44
RTM in 0m door Jan den Haan
26 August 2025, 23:26:25
trix vraagje door Quinzeedied
26 August 2025, 23:20:13
  

Auteur Topic: A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf,  (gelezen 748 keer)

Hans Reints

  • हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
  • Offline Offline
  • Berichten: 12474
    • sleutelspoor




A.P. Moller-Maersk (Maersk) heeft een overeenkomst bereikt met BGRf, een van de grootste spoorvrachtbedrijven in het Verenigd Koninkrijk, om zeven dagen per week een spoordienst van Felixstowe naar Newell &Wright in Tinsley te exploiteren.
"Net als elke andere grote containergateway ter wereld staat Felixstowe onder druk door de verschillende verstoringen die de toeleveringsketen beïnvloeden, zoals brexit, COVID-19 en de recente scheepsblokkade in het Suezkanaal.
Door deze overeenkomst te ondertekenen, kunnen we betrouwbaardere en flexibelere end-to-end diensten aanbieden aan zowel lokale als wereldwijde importeurs en exporteurs", legt Jeremy Haycock, Managing Director voor Verenigd Koninkrijk & Ierland bij Maersk, uit.
De haven van Felixstowe is de grootste en drukste containerhaven van Groot-Brittannië en een van de grootste van Europa. Ongeveer 50% van het verkeer tussen Felixstowe en het noorden van Engeland rijdt per spoor.
"Het uitbreiden van onze spoorvoetafdruk vanuit Felixstowe is voor ons de sleutel om de flexibiliteit van de toeleveringsketen voor onze klanten te vergroten in de huidige uitdagende tijden en hen te helpen hun individuele specifieke logistieke behoeften aan te pakken naarmate de bedrijfssituatie en pandemie zich blijven ontwikkelen. We willen helpen om capaciteit en betrouwbaarheid naar deze kritieke supply chain-link te brengen", voegt Jeremy Haycock toe. Deze nieuwe dienst zal nieuwe eco-fret wagons van het Duitse bedrijf VTG Aktiengesellschaft bevatten, state-of-art containers die het aantal containers van 20 en 40 voet maximaliseren die in een trein kunnen worden vervoerd, waardoor klanten een covriendelijker alternatief bieden voor traditionele wagons. "Ik ben blij dat we dit contract met Maersk hebben afgesproken. We zijn een groeiende organisatie, altijd op zoek naar de volgende kans en de samenwerking met Maersk was een absolute no-brainer. We hopen dat dit het begin is van een geweldige relatie", zegt John Smith, Managing Director bij GB Railfreight.
Maersk loopt voorop in het ontwikkelen van innovatieve supply chain-oplossingen, waarbij zijn wereldwijde netwerk, zijn intermodale aanbod en diepgaande expertise worden gecombineerd met baanbrekende digitale innovaties om onze klanten in staat te stellen voorop te blijven lopen.
Over A.P. Moller - Maersk
A.P. Moller - Maersk is een geïntegreerd containerlogistiekbedrijf dat werkt aan het verbinden en vereenvoudigen van de toeleveringsketens van zijn klanten. Als wereldleider in verzenddiensten is het bedrijf actief in 130 landen en heeft het ongeveer 80.000 mensen in dienst.

Bron: Portnews UK

Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.