Klopt, omdat de slechtste zich meestal al de brug op ge-elleboogd hebben ...
.....managers en andere parasieten .....
Als je binnen NS geen werkervaring hebt, kan je daar dus ook geen enkel zinnig woord over uitspreken. Als je er wel werkt of hebt gewerkt, dan heb je, mijn inziens, recht van spreken over het reilen en zeilen van het bedrijf.
De RET was ze gisteren al voor Paul ...Daar reed de 2605 uit 1931 van RoMeO door de stad.Bron: NVBS
Mogelijk komt het omdat ik me niet laat misleiden door wat NOS en en andere door de Mediawet en en het Mediabesluit, overheidsafhankelijke media me dagelijks proberen voor te liegen en me meer richt op hen die wel zoeken naar de waarheid.Zouden meer mensen eens moeten doen.Daarnaast zal het inmiddels bijna 20 jaar oplossing gericht werken in een klantgericht, horizontaal georganiseerd, technisch familie bedrijf ook een rol spelen.Wij denken in oplossingen, niet in problemen!
Sorry Eric, maar je bent compleet de weg kwijt als je dit soort boute, en niet te bewijzen uitspraken doet. Maar als je vind dat het zo is, dan moet je er wat aan doen. Dien klachten in, maak er werk van, en ga zelf op die positie zitten waar jij nu zoveel kritiek op hebt. Kan je laten zien hoe goed je bent.
Wij denken in oplossingen, niet in problemen!