ik zeg t gewoon nog een keer. Begin met aanstootnemers en aanstootzoekers het naar de zin te proberen te maken en t eind is zoek. Jullie trappen dr elke keer weer in. Heel nederland trapt er elke keer weer in.
Blijven drammen werkt averechts.In zijn algemeenheid krijg ik steeds meer de indruk dat als je maar hard genoeg schreeuwt, je vanzelf je zin krijgt, gewoon omdat iedereen het geschreeuw zat is. Niet omdat men er per se achter staat.
En dat geldt dus voor iedereen, dus voor voor en tegenstanders van iets. Dus als je maar hard genoeg blijft doordrammen dat iets wel moet kunnen, krijg je hetzelfde effect. Nogmaals, niemand die alleen maar hard genoeg schreeuwt krijgt gelijk. Alles wordt beoordeeld en gewogen en op een gegeven moment wordt een keuze gemaakt. Daar dan over door blijven schreeuwen heeft dus hetzelfde effect, Edsko.
Some things never change Doet me er aan denken dat ik ook nog een nieuwe aanwinst heb die ik nog moet tonen.
Idem. Nu nog de vraag welke houtnerf ik als ondergrond ga nemen... Het op het autistische af blijven volharden in de eigen gedachtegang en daarmee weigeren de gedachtegang van een ander te accepteren was voor mij in het verleden de reden dat ik niet meer actief op dit forum te vinden was. Wat dat betreft gaat het stukken beter op dit forum. En ja, soms vraag ik me ook af of sommige uitingen nu echt nodig zijn. Maar zolang het wordt geaccepteerd door de moderatoren heb ik daar verder geen moeite mee. Rare vogels blijf je altijd houden. En humor is persoonlijk. Wat de een geweldig vindt kan de ander als kinderachtig of gewoon niet leuk ervaren. De een kijkt graag naar Blackadder terwijl de ander wegloopt met Mr. Bean. Smaken verschillen. Gelukkig maar. Iedereen een Blackadder fan is ook weer zo saai.