Dat wel. Echter, ik kan mij op een Duits forum geen houtnerfdiscussie voorstellen. Volgens mij is dat redelijk uniek...
Het is natuurlijk een 'meld je nieuwe aanwinsten' draadje, maar wie weet zijn bnls forum leden ook actief op Duitse forums. En daar gelden soms andere regels wat betreft foto's dan in Nederland. Voor het gemak zou ik dan gewoon 1 set foto's maken die op beide forums te gebruiken is.
Op het Amerikaanse Telecasterforum (gitaarliefhebbers) zijn bijdragen redelijk zakelijk.Je bijdrage wordt genadeloos gewist als het riekt naar politiek, sex, religie of vuurwapens.
Nou ja, Duitsers hebben ook geen humor...
Het gaat om de opdringerige toon van enkelen dat je je foto opnieuw moet maken, ondat de houtnerf verkeerd loopt t.o.v. het model. Met name dat begon vervelend te worden.
I beg to differ: https://youtu.be/7qtUXXHfrvM
In de huidige maatschappij trekken wij onze mond overal over open. Want wij zijn mondig. Vrijheid van meningsuiting. Maar ook rekening houden met elkaar.Alleen blijkbaar niet op dit forum. Want daar is de mening, erger je je kijk dan niet. Sterker nog, als je kenbaar maakt dat je je ergert, gaat men nog harder en sterker door.Raar.
In de huidige maatschappij trekken wij onze mond overal over open. Want wij zijn mondig. Vrijheid van meningsuiting.Maar ook rekening houden met elkaar.Alleen blijkbaar niet op dit forum. Want daar is de mening, erger je je kijk dan niet. Sterker nog, als je kenbaar maakt dat je je ergert, gaat men nog harder en sterker door.Raar.
Ik heb meer zoiets van man waar maak je je in hemelsnaam druk om..reageer je niet dan verdwijnt het vanzelf, Wat dat betreft is het wat anders dan een virus..maar hoe meer er gereageerd wordt en geveegd hoe meer het een eigen leven gaat leiden en er gereageerd gaat worden.
Wat mij betreft nog raarder. vreemder
Ik interpreteer dit heel sterk als dat ik maar rekening moet houden met de ander maar die ander dat niet hoeft met mij.