aanpassen naar een DHL punt bij je in de buurt.
Wat hier gebeurt is gewoon wetmatig.
Dit in tegenstelling tot het afplakken ben ik bang . . . .
Ik probeer waar mogelijk zo veel met DHL te laten aankomen als mogelijk. Zowel PostNL als DHL hebben hun problemen, meestal in de vorm van pakketje niet op het afgesproken tijdstip te laten komen maar DHL is zo veel flexibeler en makkelijker met pakketjes op een ander tijdstip / plek te laten komen. PostNL weet je nooit de exacte dag dat ze komen want dat wisselt nog wel eens. Vroeger geen probleem, kon je het pakketje naar een postkantoor laten afleveren. Tegenwoordig helaas 9/10 pakketjes waarbij dat niet kan en je weer alle buren af kan lopen.DHL kun je zelfs als het pakket al onderweg is in de bus nog kiezen voor afleveren bij een pakketpunt of een andere dag en dan zelfs keuze tussen ochtend, middag of avond.
PostNL kun je ook bij een pakketpunt laten bezorgen. Geen probleem.Bor
Dat aanpassen is ook maar relatief. Regelmatig brengt DHL de pakketten naar een ander DHL punt dan ik opgegeven heb. Alsof ze met een dobbesteen gooien, waar zal ik het nu weer eens brengen.Maar nog altijd beter als een pakketje uit Vlaardingen in de regen tegen de heg van de voortin aan de straatzijde.