De sporen zuidelijk van Amr zijn die niet bruikbaar te maken? Liggen wel dicht bij de bebouwing natuurlijk, dus grote kans dat daar dan weer de zelfde problemen ontstaan als bij Hnk...
nu treuren dat op een volledig buiten de looproute en bewoning liggend perron onverlaten kleurtjes aanbrengen zijn gewoon krokodillentranen.
Er lopen volgens jou continu 15 man rond en toch zien ze die spuiters niet? Kan niet waar zijn.
En op een opstelterrein gebeurt het ook, dus wat nu?
Joop, ik snap helemaal niks van jouw verhaal. Er lopen volgens jou continu 15 man rond en toch zien ze die spuiters niet? Kan niet waar zijn.
Dat plan is er door Joop? Ik neem aan dat dat dan gaat over de driehoek ten westen van de bestaande baan, vanaf het viaduct over de Westerweg in noordelijke richting.
Alleen dat merk je hier gelijk ,kritiek op NS/ProRail doet zeer.
Helaas is het niet te voorkomen Kees. Bij ons op Lelystad Opstel lopen in de nacht 4 machinisten, 3 storingsmonteurs en 8 schoonmakers rond. En toch zien die spuitbusterroristen kans treinen onder te kalken..
Ik begrijp je steun aan NS en ProRail maar in mijn voorbeeld was het er op Zaandam ooit volop ruimte , ja het terrein werd natuurlijk niet meer voor Cargo gebruikt . Maar ,dat schreef ik ook , korte termijn gewin ging voor langere vooruitzichten. Zaandam was goed overzichtelijk en belangrijker nog ,redelijk afgesloten door brede sloten en op de weg toegang altijd werklui. Dus ja weggegooid en nu treuren dat op een volledig buiten de looproute en bewoning liggend perron onverlaten kleurtjes aanbrengen zijn gewoon krokodillentranen.
Als die sporen in Zaandam geen looppaden en verlichting hadden mag een machinist daar niet uitstappen en gaan wandelen en waarschijnlijk was opstellen van materieel daar ook niet opgenomen in de milieuvergunning. Iets wat je ook niet zomaar gewijzigd krijgt met herrie makende treinen midden in de bebouwing de hele nacht door...
Iets wat je ook niet zomaar gewijzigd krijgt met herrie makende treinen midden in de bebouwing de hele nacht door...
Dat heet toch vooruit zien. Er was altijd herrie van treinen ,alleen prevaleerde korte termijn denken door de grond met rails af te stoten en er huizen op te bouwen. Die uitstaptredes is maar een kleinigheid met de schade tot nu toe. Gewoon kortetermijn geld en nu huilen.
Dat plan is er door Joop? Ik neem aan dat dat dan gaat over de driehoek ten westen van de bestaande baan, vanaf het viaduct over de Westerweg in noordelijke richting.De sporen zuidelijk van Amr zijn die niet bruikbaar te maken? Liggen wel dicht bij de bebouwing natuurlijk, dus grote kans dat daar dan weer de zelfde problemen ontstaan als bij Hnk...
Klopt! In die driehoek is Prorail voornemens een opstelterrein te maken. Laatste wat ik er van weet, er lopen nu wat bezwaarschriften, dus het is even afwachten (bron: chef storingsmonteurs Alkmaar)