Die m2 rijtuigen horen volgens mij helemaal niet bij deze locomotief; maar ja, Märklin heeft niets beters.Veel mooier is om er de Edelweiss Pullman achter te zetten:....
Die m2 rijtuigen horen volgens mij helemaal niet bij deze locomotief; maar ja, Märklin heeft niets beters.Veel mooier is om er de Edelweiss Pullman achter te zetten:GroetFred
Lijkt dat een beetje op dit?
In ieder geval zitten hier Etoile du Nord rijtuigen in, kan niet goed zien welke fourgon er achter de loc zit, de 6- of 8 deurs CIWL (zonder monogram iig), maar het zou ook zomaar een DRG/DB kunnen zijn (ik vermoed een Duits bagagerijtuig.....?) Mooie gelegenheid voor Rivarossi/Jouef om een dergelijke trein te gaan leveren voor tp.2/3 met rijtuigen voorzien van grijze daken. En misschien ook wel een idee om de 8-deurs CIWL fourgon te gaan maken. Ze hebben ze iig de CIWL salonrijtuigen EdN, FdO, CdA en de 6 deurs fourgon. Als ze dan zouden komen met de 8-deurs fourgon (inzetbaar in de met name voor B, NL en F interessante Etoile du Nord en Edelweiss), dan zouden ze daarmee LS de pas afsnijden. Aan de andere kant zou het voor LS Models wel slim zijn om die aangekondigde 8-deurs fourgon ook los te gaan verkopen, want ik maak me sterk dat er door de coronasituatie beduidend minder dure sets verkocht zullen worden... Maar uiteindelijk zullen de CIWL rijtuigen prachtig staan achter die nieuwe Belgische 1.En nu maar weer back to topic.Rob
Die m2 rijtuigen horen volgens mij helemaal niet bij deze locomotief; maar ja, Märklin heeft niets beters.