Zouden er hier meer moeten doen, in plaats van al die strakke modellen napluizen, op naden en lengten.Jeroen, gaaf topic , zouden meer mensen moeten doen, is over de heg kijken en rond zien bij andere modelbouw disciplines.
De schaal leent zich natuurlijk wel voor iets meer detail dan wat de meeste mensen hier gewend zijn, maar het resultaat is subliem..
ik heb een pakje shag gegoogled en zeer sterk verkleind geprint op high gloss fotopapier, voor de glans van het plastic. Daarna heb ik het fotopapier gesplitst in de emulsie en het achtergrond karton wat veel te stug is. Gewoon de scalpel ertussen. Toen heb ik een stukje gewoon printpapier op de goeie breedte opgerold en platgedrukt zodat het de vorm van een pakje shag krijgt. Dat pakketje heb ik met secondelijm geïmpregneerd zodat het hard is. Toen heb ik het foto'tje er omheen gelijmd met witte houtlijm en de zijkantjes van het pakje met een viltstift gekleurd.
hoe de bouwer het pakje shag gemaakt heeft
een citaat hoe de bouwer het pakje shag gemaakt heeft: dan ben je uren bezig voor zo'n detail, ik zouw er het geduld niet voor hebben!Daniel