dan kom je erachter tijdens het proef rijder dat je toch een fout hebt gemaakt
Ik wil digitaal ho gelijkstroom gaan rijden met Nederlands en Duits materieel. Het moet een vaste baan worden. Het idee waar ik aan denk is aan een grensstation voor zowel goederen als reiziger vervoer.
...Windt de spiraal met de klok mee omhoog, dan heb je 'm verkeerd om gemonteerd.
De testtrein rijdt makkelijk omhoog met 5 passagierswagons. (Nu analoog maar wordt digitaal). De ns 1800 gebruik ik nu even omdat daar de juiste kortkoppeling aanzat
Dit is de klimspiraal.
Zelf zou ik ervoor kiezen door zowel de klimspiralen van draairichting te veranderen en het gehele schaduwstation naar voren te halen.Hierdoor heeft men de maximale kans dat al het materieel naar boven komt en men komt later bij alle sporen vanaf de voorkant.Verder dan 55cm diep (ongeveer) komt men er niet met de arm en dan is het heel lastig om nou net bij die achterste trein te komen.
Niek heeft één spiraal klaar, een tweede moet nog komen.Hij is dus op de helft. Het spreekwoord " beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald" gaat hier wel op.
Niek, het voorstel van Johan is panklaar. Neem het over en geniet ervan. Je krijgt spijt als je het laat zoals het nu is.
Niek twijfelt, anders had hij dit draadje niet gestart.