Doel:€250.00
Donaties:€107.50

Per saldo:€-142.50

Steun ons nu!
Actie: steun €2.50 via de Wim Vink kalender 2021!

Laatst bijgewerkt
op 23-11-2020
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door barry1972
Vandaag om 23:53:32
BNLS werkspoor - NS 3908 door St00mboy
Vandaag om 23:52:01
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door ReneN
Vandaag om 23:45:52
NS huisstijl jaren zeventig / jaren tachtig door Duikeend
Vandaag om 23:36:08
Messing laddertje met precies gelijke sporten door Duikeend
Vandaag om 23:31:14
Staalrollen in België: NMBS Shis, Shmmns en Shx wagens, begin jaren 80 met coils door T.Spat
Vandaag om 23:10:22
Rondom Charlois door Frans8800
Vandaag om 22:56:43
Frans loodsje et cetera door NS1220
Vandaag om 22:54:30
Projekt 083-338 door Noordernet
Vandaag om 22:52:18
Roco NS 200/300 Sik groen, model 2020, bedrijfsnummer 288 door 1200blauw
Vandaag om 22:50:27
Een modelspoorbaan in het Hollandsche veld door Scratchbuilt
Vandaag om 22:37:38
Werkplaats - (Baanplan H0) door Rondje_HO
Vandaag om 22:17:40
EifelBurgenBahn door Krokodil68
Vandaag om 22:05:24
Dinamo, wisselmotor werkt niet met PM32 en DMD917-v3. door Remco_Nzo
Vandaag om 22:02:56
Raadplaatje door GerardvV
Vandaag om 22:00:17
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten door St00mboy
Vandaag om 21:46:58
Piekstroom bij inschakelen servo's? door Menno
Vandaag om 21:43:14
Havenbaantje, Duitse havenstad, periode 2e wereldoorlog. door Frycio82
Vandaag om 21:34:30
Baanbouw Frycio; eindelijk ruimte door Frycio82
Vandaag om 21:31:09
MB-module: "Charleroi Route de Mons" door Tjalling
Vandaag om 21:16:42
Lima IRM versleten tandwiel + reparatie door MarkSpoor
Vandaag om 21:15:05
Nieuwe baan, nu nog zonder naam... door Frank 123
Vandaag om 21:12:45
Albert's fantasie in schaal 0e door Noordernet
Vandaag om 21:00:05
Zimo decoder MX633, CV60 verandert niet de lichtintensiteit. door VvKan
Vandaag om 20:56:09
Metrostel schiet door en wordt kunstwerk door Hendrik Jan
Vandaag om 20:55:10
Ermehuizen anno 1974 door Duikeend
Vandaag om 20:44:35
BMB 00-modulebaan, Algemeen. door St00mboy
Vandaag om 20:42:55
Producent gezocht, Mat '46, 4-delig door Duikeend
Vandaag om 20:42:01
Wie heeft een adventskalender en/of prijsvraag? door ROANSBNS
Vandaag om 20:02:59
Sfeertopic voor toekomstige module door ingenium secundus
Vandaag om 19:52:17
  

Auteur Topic: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?  (gelezen 2255 keer)

Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Gepost op: 09 augustus 2006, 16:49:41 »
Hallo Allemaal,

vorige week begaf mijn intellibox, vrijwel meteen na het updaten van de software. Nu heb ik sinds die tijd wel 3 emailtjes de deur uitgedaan betreffende dit voorval met de vraag waar ik de unit naar toe kan sturen voor reparatie, en tot nog toe niets vernomen.

Ik dacht in deze tijd van email gaat dat wel snel, en kijkend naar hun website, waar staat vermeld dat ze een service tel. nummer  EN email hebben, dacht ik dat het wel binnen een week wat te horen. Mischien is mijn engelstalige email wel een probleem (maar ja mail uit de States  :P)


Iemand anders ervaring met de servicedesk (vooral email dus) van Uhlenbrock ?

groetjes,

Patrick Sieders
Nashville TN USA

Patrick Sieders Nashville TN USA

Davy

  • Gast
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #1 Gepost op: 09 augustus 2006, 17:53:37 »
Het zal echt allemaal wel goed komen. Alleen het kost wel tijd. Geduld is een schone zaak.

En problemen met het updaten van je IB je bent niet de enige, bij vele gaat het mis.

1 tip alleen updaten wanneer je er niet onder uit kan. Dat wil zeggen je hebt het nodig de meerwaarde van de update. Een update is niet altijd beter. Het levert ook fouten op die dan weer met een update verbeterd moeten worden.


René

  • Smalloot in de volle breedte
  • Offline Offline
  • Berichten: 2515
  • Team Mitropa
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #2 Gepost op: 09 augustus 2006, 18:42:10 »
Die trage of geen reactie is niet vreemd (helaas). Iets dergelijks is mij ook overkomen, ook na een mislukte update, ook bij een mail in het engels. Het contact met de NL importeur verliep beter. Uiteindelijk heb ik het gevraagd op een beurs die in de tijd in Keulen werd gehouden. Daar konden ze mij een mogelijke oplossing aan de hand doen en een adres voor het geval dat toch niet mocht lukken.
Domweg opsturen naar de fabriek is mogelijk, dat gaat goed, maar het duurt enkele weken voordat de IB terug is.

Er bestaat een harde reset methode waarbij het mogelijk is de IB firmware weer in de originel staat terug te zetten.
René Wolf, bekijkt het breed en spoort smal
www.rwfoto.nl

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #3 Gepost op: 09 augustus 2006, 19:30:59 »
Beste Patrick

Ik zelf heb ook wat vertragingen met bestellingen.
Maar ik sta er voor open dat het vakantie tijd is en dat alles op een wat lager pitje staat.

Niet gezegd dat dit de reden is maar het zou natuurlijk een mogelijkheid kunnen zijn.

Mocht er sprake zijn van gebrekkig engels dan kunnen ze natuurlijk op zijn minst reageren en vragen wat je nu precies bedoeld.

Ik hoop voor je dat het gauw opgelost kan worden.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny



Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #4 Gepost op: 10 augustus 2006, 15:11:28 »
Heren,

thanks for the support... rini, vakantietijd, daar had ik niet aan gedacht.

Maar vanochtend lag er inderdaad keurig een email in mijn postvak en mijn apparaat wordt straks verstuurd.

en nu maar hopen dat het in een redelijke tijd gerepareerd wordt. Maar zo kan ik dan wat meer tijdbesteden aan klusjes die waren blijven liggen.

Patrick Sieders
Nashville TN USA
Patrick Sieders Nashville TN USA

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #5 Gepost op: 10 augustus 2006, 19:17:02 »
Patrick,

Fijn voor je dat je iets hebt gehoord.
Geeft jou tenminste een rustiger gevoel.
Ik hoop voor jou dat het verder afhandelen goed en soepel verloopt, want ja, je wilt toch eigenlijk alles in orde hebben.

Succes ermee.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny