Bovendien ben ik de enige die de oorspronkleijke vraag voor de gebruiker heb beantwoord.
Gezien betrouwbaarheid, kwaliteit en mogelijkheden zal ik altijd voor een ESU 3.0 gaan. Ik heb ervaring met twee Hornby decoders, waarvan bij beide decoders ineens alles de geest gaf. Sowieso lijkt Hornby me vrij nieuw in de DCC wereld en moeten ze de ervaring missen die andere bedrijven wel hebben. Het enige probleem wat ik heb gehad met een basic decoder is dat deze weleens spontaan werd gereset naar 03.
zijn er nou echt veel modelspoorders die per jaar meer dan 5 loks kopen en dus ook 5 decoders kopen?Ik zou me drukker maken over de prijzen van scenery , daar betaalt iedereen de volle mep terwijl daar voor de winkelier een riante marge op zit.
Als je het DCC protocol gebruikt dan de DCC V3.0
@ paulals je alles in 1 keer koopt heb je gelijk maar dat is iets wat zelden voorkomt. Doorgaans gaat het per stuk of max 2 ( winkelervaring)
Ik begrijp overigens nu pas dat je zelf ESU dealer bent of gaat worden. Kon op de site geen prijs vinden.
Voordeel van de 21 polige is oa: geen draden meer maar gelijk op de print van de loc vast klikken.Kees-Jan