yep, maar gewoon toepasbaar bij een basis gelijkstroom-baan. De meeste lokomotieven rijden er zo mee weg, zonder extra in te bouwen decoders. Maak het even niet moeilijker voor de Topic-starter.
...Nou, nee. Digitaal wil alleen maar zeggen dat er maar twee discrete standen zijn; aan/uit, nul/één... Daar hoeft verder geen informatie in te zitten, maar als je een protocol afspreekt, kun je er wel informatie in stoppen.
Roco en Trix hebben ook MSF trafo's gehad. Die hadden hetzelfde model, maar een andere kleur.Fleischmann: groen, Roco: rood, Trix: blauw. Die trafo's werden allemaal gemaakt door Bühler.Alleen mocht er bij Roco en Trix geen MSF op staan want dat was een bedenksel van Fleischmann.
Waarom zou je het Topicstarter even niet moeilijker maken? Hij maakt de keus, niet jij.
Ik las laatst iets over een trafo ( voor n schaal, minitrix/Fleischmann etc) die een trein heel zachtjes kan laten optrekken en afremmen. Daar heb ik wel oren naar. Wie kan mij daar wat meer over vertellen? Hoe, wat en moet je daar speciale treinen voor hebben? Met mijn trafo' is het nogal ineens optrekken en niet echt mooi langzaam. Hoor graag!