Google+
Doel:€250.00
Donaties:€34.30

Per saldo:€-215.70

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 11-08-2018
Algemeen

De stichting

Recente berichten

  

Auteur Topic: Trix ICE-3, Kracht en inzetbaarheid  (gelezen 386 keer)

Daan!

  • Offline Offline
  • Berichten: 3076
Trix ICE-3, Kracht en inzetbaarheid
« Gepost op: 13 juni 2018, 13:10:40 »
Hoi,

Ik hoor dat een ICE-3 van Trix in achtdelige samenstelling problemen geeft met hellingen opkomen. Wie herkent dit probleem of kan het juist ontkrachten?

De Trix ICE heeft "Bordrestaurant" als opdruk. Tegenwoordig is er sprake van een Bistro. Wie weet tot wanneer een achtdelige Trix ICE in te zetten is?

Groet,
Daan

Ronald81

  • Offline Offline
  • Berichten: 2614
  • M'n andere bezigheid...
    • M'n treinbaan...
Re: Trix ICE-3, Kracht en inzetbaarheid
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2018, 14:56:52 »
Bron: Wikipedia:  :-X

Die Bordrestaurants der ab 2000 verkehrenden ICE 3 wurden bereits ab 2002 in Bordbistros umgewandelt, um die Sitzplatzkapazität zu erhöhen.

Dus tussen 2000 en 2002 was het Bordrestaurant, daarna Bistro...

Groet,

Ronald
Je rolt van het één in het ander...

Daan!

  • Offline Offline
  • Berichten: 3076
Re: Trix ICE-3, Kracht en inzetbaarheid
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2018, 14:59:12 »
Dank je wel. Niet aan gedacht om de Duitse Wikipedia te raadplegen. 🙈

spoorfan

  • Offline Offline
  • Berichten: 364
Re: Trix ICE-3, Kracht en inzetbaarheid
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2018, 12:24:54 »
Op een gegeven moment is er ook besloten van 3 eerste klas rijtuigen er 2 te maken en het derde rijtuig 2e klas te maken.
Ik weet niet of dit op het zelfde moment is gebeurd.

Spoorfan