Dat je dit in één bericht kwijt kan.
Tja Rick, internet blijkt nogal eens een gratis etalage voor bizarre ideeën.
Trein hoeft niet te eindigen in Utrecht. Als je toch problemen daar hebt, laat het einde van de rit dan ergens anders zijn.Groet,Gerard van der Sel.
En hoe ga je het personeel dan weer in Utrecht krijgen?Plus hoe ga je s'ochtends het mat wat in Utrecht start daar krijgen?Er komt meer bij kijken dan je denkt...Maar goed alles is toch zo simpel volgens jou. Dus benieuwd naar je andwoord.
Trein hoeft niet te eindigen in Utrecht. Als je toch problemen daar hebt, laat het einde van de rit dan ergens anders zijn.
Personeel: Blijkbaar ben ik al wat ouder, want ik ken de tijd nog dat er 's morgen / 's nachts treinen reden uitsluitend voor personeel.En verder hoe het personeel op het werk moet komen is niet het probleem van de werkgever (tenminste voor niet NS personeel). Dus schakel NS personeel ook onder deze regel en dat is ook opgelost.Een trein hoeft niet te eindigen en ook niet te beginnen in Utrecht. 80% van de stations hebben geen begin of eind functie. Voeg aan deze lijst Utrecht CS toe en kijk eens hoe het dan wordt. Is vandaag de dag een computer programma, dus een paar weken stampen en er ligt een voorstel voor heel Nederland.Groet,Gerard van der Sel.
Ik (en vele anderen met mij, verwacht ik) moet m'n onzin toch ergens kwijt? Nogmaals, het is maar een hobbyforum en ik begrijp nooit zo goed waarom de stuurlui die blijkbaar van zichzelf vinden níet aan wal te staan, altijd maar moet blijven herhalen dat we er toch niks van
Heb je al door dat het niet gaat om de hoeveelheid treinen in Utrecht maar de capaciteit van het omliggende vervoer? Je hebt het alleen maar over minder treinen in Utrecht CS maar daar is geen oplossing voor nodig.
Henk,Voor Utrecht CS ben ik totaal met je eens. Lunetten is wel groen en daarmee ruimte, maar om er weg te komen is een totaal ander verhaal.