HalloDie bestellen ze gewoon bij mij. Natuurlijk zijn er ook belangstellenden voor de hector. Maar ik denk dat roco toch goed weet in te schatten of ze erop blijven zitten of niet.Blijkbaar zien ze er nu nog geen brood in.Bart
Wat ik wel interessant vindt zijn de SNCF corail rijtuigen. Volgens mij zijn deze wel bruikbaar voor de D-trein Amsterdam-Paris.
Het zal kloppen dat ex-DB priveloks minder goed verkopen, maar bij Hectorrail voorzie ik dat anders. Er zijn een hoop mensen die loks van dat bedrijf verzamelen (zo ook met Lokomotion) en juist van de 151/162 Hectorrail zijn diverse signalen op fora geweest dat mensen daar interesse in hebben, kijk maar in dit draadje en zo ken ik er ook een paar die dit niet in dit draadje hebben gezet. Ook als foto-object zijn ze geliefd, en hoewel een fotograaf niet per se een koper van een model hoeft te zijn denk ik dat er wel afzet moet zijn. Misschien is het bij de Lokomotions 151-er wel zo geweest dat ze 2 varianten te kort na elkaar hebben uitgebracht, verder zijn de Lomo 151-ers samen met de 139 veelal in dienst als opdruk- ipv treinlok.
Dat vroeg ik me ook af. Maar ik kan niet lezen of ze 61- of 51- nummers hebben. 61-nummers zijn voor internationaal verkeer.