Zo zijn we eindelijk van dat duffe, stoffige, rommeltjesmarkt winkel imago een beetje af, de andere merken volgen ook wel.
Het is jouw mening, daar kan ik niets aan af doen, maar ik zie dat niet zo. Ik vind het ronduit een vervelende vertoning in een winkel. Poeha noem ik het maar. De modellen worden er geen haar beter van...
Juist, en welk merk treinen zijn op dit moment voor de jeugd onbetaalbaar?Er van uitgaande dat ze Nederlands willen sporen en we Philotrain even niet meetellen...
Ik ben blij dat marklin deze stap heeft gezet.Zo zijn we eindelijk van dat duffe, stoffige, rommeltjesmarkt winkel imago een beetje af, de andere merken volgen ook wel.Zelfs mijn vrouw en kinderen komen nu graag in de winkel, dat is wel eens anders geweest!
het voorbeeld automotive wat hier gegeven wordt, dat raakt kant nog wal...Denk je dat bijvoorbeeld de merken dealers geen eisen krijgen opgelegd Qua inrichting van hun showroom enz...enz..Ook aan fabrikanten die werken voor automotive worden voorwaarden gesteld, zoals just-in-time delivery, werken volgens opgelegde standaart enz..enz...
Heb je helemaal gelijk in Henk. Gaat er om dat ook Roco wil streven naar een eenduidig cq. vast prijsbeleid voor alle dealers. Is het met prettige adviesprijzen dan in eens minder erg Gr.Brig