Het programma is vreselijk duur
Op die punten is het zo spartaans ogende programma nog altijd voer voor fijnproevers.
... Momenteel werk ik al een hele tijd met iTrain. ... Ook hier zijn drie versies.
Zo klinkt het net alsof die achterhaalde, antieke jaren '90 visual basic look een pluspunt is. Of je bedoelt met fijnproevers juist het tegenovergestelde, dat kan ook. Mensen zonder enige interesse in software zien inderdaad niet wat er mis mee is. Het werkt toch prima? En het is onlogisch, niet intuitief, moeilijk om te leren, dus dan moet het wel echt een heel goed pakket zijn
Hoi Henk,Ik ben uiteraard nieuwsgierig; kan je een paar dingen opnoemen die koploper wel zou kunnen / wat mooier werkt dan iTrain 4? Traincontroller is uiteraard ook mooi maar meer dan 500-600 uitgeven als je langer dan een kwartier wil rijden vind ik toch wel teveel van het goede.Daarnaast moet ik wel zeggen, dat voordat je met koploper aan de gang bent je wel een paar dagen langer bezig bent, dan met iTrain. Als je dan eindelijk weer eens wat tijd hebt om wat aan je baan te doen, dan is het leuk om weer wat resultaat te zien, in plaats van avonden naar menu's te staren. Maar ik ben benieuwd.Groeten Jake
Wat zijn jullie ervaringen met deze software? Wat kunnen jullie aanbevelen?
Traincontroller is uiteraard ook mooi maar meer dan 500-600 uitgeven als je langer dan een kwartier wil rijden vind ik toch wel teveel van het goede.