Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Encyclopedie
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€130.00
Per saldo:
€-120.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 24-04-2024
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Baan 'begroenen', hoe, wat en waarmee?
door
Hans van de Burgt
Vandaag
om 03:46:41
Schrootplaats
door
ruudns
25 april 2024, 23:48:05
Bouw NS C 8605, BC 6012 en C 6820
door
prutser
25 april 2024, 23:33:55
EifelBurgenBahn
door
Reinout van Rees
25 april 2024, 23:09:03
NS 6000 (in schaal 0)
door
FritsT
25 april 2024, 23:04:33
diorama, voor lange treinen.
door
Wim Vink
25 april 2024, 23:01:07
Toon hier je pas gereed gekomen (model-)spoorbouwsels ...
door
Bob R.
25 april 2024, 22:40:14
Kleine Baan in H0 (≤ 0.5m²)
door
Jack Black (NS1220)
25 april 2024, 22:31:45
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
25 april 2024, 22:23:03
hoe diep is de kuil van een 23 meter draaischijf
door
peterha
25 april 2024, 22:20:53
Ijzeren Rijn: militair transport
door
ijzeren rijn
25 april 2024, 22:10:05
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
25 april 2024, 21:39:10
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
DavidNS400 Grote sik
25 april 2024, 21:38:25
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Schachbrett
25 april 2024, 21:09:44
Pfarrerwinkel bahn
door
Schachbrett
25 april 2024, 21:08:37
Bahnbetriebswerk "Altendorf"
door
basjuh1981
25 april 2024, 20:53:29
Station Roodeschool
door
Torikoos
25 april 2024, 20:52:40
US diorama in H0
door
basjuh1981
25 april 2024, 20:51:10
Bouw van tijdperk 1 HSM en SS rijtuigen
door
MathynK
25 april 2024, 20:11:23
Les Billards du Vivarais
door
Frank 123
25 april 2024, 20:07:55
Piko lok digitaal rijdt direct weg
door
Ronaldk
25 april 2024, 19:59:22
Gewoon wat busfoto's
door
Keska
25 april 2024, 19:20:28
Aachenau West
door
wob
25 april 2024, 19:10:24
Modelbaan schaal H0 niet geheel sluiten in pc prog
door
MartinRT
25 april 2024, 19:04:37
19 Toen
door
defender
25 april 2024, 19:01:10
20 en 21 april MobExpo
door
class 37
25 april 2024, 18:16:26
Bouw van postrijtuig P 7911-7920 (plan C) van FRIE
door
Rob Bennis
25 april 2024, 17:45:39
Al mijn goede ideeën...
door
maartenvdb
25 april 2024, 17:22:59
Raadplaatje
door
Benelux795
25 april 2024, 17:18:39
18 t/m 21 april Intermodellbau '24 Dortmund
door
Ronald Halma
25 april 2024, 15:58:27
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
Treinsamenstellingen Den Haag - Eindhoven (Köln/Venlo/Heerlen)
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Treinsamenstellingen Den Haag - Eindhoven (Köln/Venlo/Heerlen) (gelezen 1383 keer)
dh3201
Offline
Berichten: 2452
Treinsamenstellingen Den Haag - Eindhoven (Köln/Venlo/Heerlen)
«
Gepost op:
03 december 2016, 18:23:25 »
Dit topic gaat met namen over de treinsamenstellingen tussen Den Haag en Venlo, inclusief de naar Köln doorrijdende treinen.
Gedurende enkele jaren was er ook een verbinding tussen Den Haag en Heerlen. Gezien de gemeenschappelijke route tussen Den Haag en Eindhoven neem ik die ook in dit topic mee.
Ik begin met de treinsamenstellingen van 1993 tot en met 1995, latere jaren volgen nog. Zeker aan het begin van deze eeuw waren de samenstellingen zeer divers met gehuurde rijtuigen uit Duitsland en België.
Van de Duitse rijtuigen heb ik niet altijd de volledige aanduidingen genoteerd, dus heb ik die heer afgekort tot A, B of BD.
Als iemand aan de hand van de rijtuignummers de juiste aanduidingen erbij weet, mag dat aangevuld worden.
06-07-1993 Den Haag - Venlo:
1619
50 84 10-70 665-1 ICR A
50 84 82-70 903-9 ICR BKD
50 84 20-70 861-4 ICR B
50 84 20-70 812-7 ICR B
50 84 20-70 851-5 ICR B
10-08-1993 (Köln -) Venlo - Den Haag:
1654
50 84 20-70 863-0 ICR B
50 84 20-70 866-3 ICR B
50 84 82-70 953-4 ICR BKD
50 84 20-70 845-7 ICR B
51 80 22-30 227-8 DB B
51 80 22-40 260-7 DB B
51 80 22-30 229-4 DB B
51 80 10-40 175-1 DB A
27-12-1993 Den Haag - Venlo (- Köln):
1636
61 80 19-90 146-0 DB A
51 80 22-90 553-4 DB B
51 80 22-90 488-3 DB B
51 80 22-90 557-5 DB B
50 84 20-70 816-8 ICR B
50 84 82-70 956-7 ICR BKD
30-12-1993 Den Haag - Venlo (- Köln):
DB A (geen nummers genoteerd)
DB B
DB B
DB B
50 84 82-70 941-9 ICR BKD
50 84 20-70 824-2 ICR B
26-03-1994 Den Haag - Venlo:
1220
50 84 82-70 954-2 ICR BKD
50 84 10-70 667-7 ICR A
50 84 20-70 816-8 ICR B
50 84 20-70 815-0 ICR B
50 84 20-70 575-0 ICR B
05-04-1994 (Köln -) Venlo - Den Haag:
1657
61 80 19-90 135-3 DB Avmz 111 (rood)
51 80 22-90 551-8 DB Bm 235
51 80 22-90 031-1 DB Bm 235
51 80 22-40 675-6 DB Bm 238
50 84 82-70 952-6 ICR BKD
50 84 20-70 827-5 ICR B
23-04-1994 Venlo - Den Haag:
1214
50 84 20-70 838-2 ICR B
50 84 20-70 825-9 ICR B
50 84 20-70 835-8 ICR B
50 84 82-70 915-3 ICR BKD
50 84 10-70 654-5 ICR A
50 84 20-70 808-5 ICR B
15-07-1994 Den Haag - Venlo:
1652
50 84 82-70 917-9 ICR BKD
50 84 10-70 667-7 ICR A
50 84 20-70 851-5 ICR B
50 84 20-70 836-6 ICR B
50 84 20-70 835-8 ICR B
50 84 20-70 808-5 ICR B
29-10-1994 Venlo - Den Haag:
1624
50 84 20-70 866-3 ICR B
50 84 20-70 872-1 ICR B
50 84 20-70 857-2 ICR B
50 84 82-70 907-0 ICR BKD
50 84 20-70 837-4 ICR B
50 84 10-70 667-7 ICR A
(In Hm met +10, in Bd weer op tijd)
24-05-1995 Den Haag - Venlo (- Köln):
1314
50 84 10-70 683-4 ICR A
50 84 20-70 814-3 ICR B
50 84 20-70 816-8 ICR B
50 84 82-70 953-4 ICR BKD
50 84 20-70 824-2 ICR B
50 84 10-70 667-7 ICR A
50 84 20-70 854-9 ICR B
50 84 20-70 874-7 ICR B
50 84 20-70 873-9 ICR B
26-05-1995 Venlo - Den Haag
1142
50 84 82-70 955-9 ICR BKD
50 84 10-70 686-7 ICR A
50 84 20-70 815-0 ICR B
Ja, maar drie rijtuigen! Altijd leuk voor nabootsen op modelbanen met weinig ruimte of in korte vitrines
Vanaf Den Haag achter 1623 weer terug naar Venlo.
Gelogd
Kind 1: Kijk een goederentrein!
Kind 2: Nee joh, dat noem je een betere trein
dh3201
Offline
Berichten: 2452
Re: Treinsamenstellingen Den Haag - Eindhoven (Köln/Venlo/Heerlen)
«
Reactie #1 Gepost op:
03 december 2016, 21:05:47 »
Volgende etappe van 2002 tot en met 2004 (gehuurde DB en NMBS K4 rijtuigen en instroom ICK).
03-03-2002 richting Den Haag:
1742
50 84 22-37 923-2 ICK B
51 80 22-90 407-3 DB Bm
50 84 82-70 906-2 ICR BKD
51 80 22-90 306-7 DB Bm
51 80 22-90 111-1 DB Bm
50 84 12-37 009-2 ICK A
50 84 20-77 738-7 ICR B
50 84 20-77 763-5 ICR B
50 84 12-37 013-4 ICK A
24-03-2002 richting Den Haag:
1753
51 80 22-90 653-2 DB Bm
50 84 10-70 671-9 ICR A
50 84 82-70 941-9 ICR BKD
50 84 10-70 662-8 ICR A
51 80 22-90 111-1 DB Bm
50 84 22-37 924-0 ICK B
51 80 22-90 119-4 DB Bm
50 84 22-37 917-4 ICK B
01-04-2002 richting Eindhoven:
1773
50 84 12-37 005-0 ICK A
50 84 22-37 940-6 ICK B
50 84 22-37 918-2 ICK B
50 84 12-37 013-4 ICK A
51 80 22-90 545-0 DB Bm
51 80 22-90 252-3 DB Bm
51 80 22-90 407-3 DB Bm
51 80 22-90 382-8 DB Bm
51 80 22-90 728-2 DB Bm
01-04-2002 richting Eindhoven:
1734
51 80 22-90 119-4 DB Bm
50 84 22-37 924-0 ICK B
51 80 22-90 111-1 DB Bm
50 84 10-70 662-8 ICR A
50 84 82-70 941-9 ICR BKD
50 84 10-70 671-9 ICR A
51 80 22-90 653-2 DB Bm
50 84 22-37 914-1 ICK B
01-04-2002 richting Den Haag:
1771
50 84 82-70 912-0 ICR BKD
50 84 20-70 828-3 ICR B
50 84 10-77 628-2 ICR A
50 84 20-77 761-9 ICR B
50 88 18-37 408-6 K4 A
50 88 20-37 343-1 K4 B
50 88 20-37 327-4 K4 B
50 88 20-37 314-2 K4 B
50 88 20-37 341-5 K4 B
07-04-2002 richting Eindhoven:
1758
50 84 10-77 304-0 ICRm B
50 84 22-37 903-4 ICK B
50 84 22-37 906-7 ICK B
50 84 22-37 947-1 ICK B
50 84 22-37 927-3 ICK B
50 84 12-37 008-4 ICK A
50 88 20-37 317-5 K4 B
50 88 20-37 308-4 K4 B
50 84 10-70 671-9 ICR A
07-04-2002 richting Den Haag:
1847
50 84 22-37 921-6 ICK B
50 84 22-37 948-9 ICK B
50 84 22-37 943-0 ICK B
50 84 12-37 018-3 ICK A
50 84 22-37 909-1 ICK B
50 84 12-37 014-2 ICK A
50 88 82-37 414-5 K4 BD
50 84 22-37 918-2 ICK B
50 84 22-37 931-5 ICK B
07-04-2002 richting Den Haag:
1733
50 84 10-70 664-4 ICR A
50 84 21-37 523-1 Plan W
50 84 22-37 926-5 ICK B
50 84 12-37 012-6 ICK A
50 88 20-37 330-8 K4 B
50 88 20-37 353-0 K4 B
50 88 18-37 412-8 K4 A
50 88 18-37 409-4 K4 A
50 88 20-37 355-5 K4 B
12-10-2002 richting Eindhoven:
1740
50 84 82-70 942-7 ICR BKD
50 84 82-37 060-0 ICK BD
50 88 20-37 338-1 K4 B
50 84 12-37 002-7 ICK A
50 84 22-37 964-6 ICK B
50 84 12-37 025-8 ICK A
50 84 22-37 922-4 ICK B
50 88 20-37 325-8 K4 B
50 88 20-37 328-2 K4 B
50 84 12-37 024-1 ICK A
50 84 22-37 958-8 ICK B
12-10-2002 richting Den Haag (wegens werkzaamheden via Pijnacker!):
1838
50 84 22-37 949-7 ICK B
50 84 22-37 983-6 ICK B
50 84 22-37 995-0 ICK B
50 84 12-37 003-5 ICK A
50 84 12-37 005-0 ICK A
50 84 22-37 926-5 ICK B
50 84 82-70 592-3 ICR BKD
50 84 22-37 941-4 ICK B
50 84 22-37 988-5 ICK B
30-03-2003 Den Haag - Venlo:
1740
50 84 22-37 918-2 ICK B
50 84 22-37 926-5 ICK B
50 84 22-37 933-1 ICK B
50 84 20-77 156-2 ICRm B
50 84 22-37 947-1 ICK B
50 84 82-37 065-9 ICK BD
50 84 22-37 932-3 ICK B
50 84 10-70 677-6 ICR A
50 84 20-77 108-3 ICRm B
30-03-2003 Venlo - Den Haag:
1750
50 84 12-37 012-6 ICK A
50 84 22-37 995-0 ICK B
50 84 12-37 009-2 ICK A
50 84 20-70 244-3 ICRm B
50 84 20-70 212-0 ICRm B
50 84 22-37 911-7 ICK B
50 84 22-37 931-5 ICK B
50 84 82-37 063-4 ICK BD
50 84 22-37 944-8 ICK B
01-08-2003 Den Haag - Heerlen:
1774
50 84 22-37 924-0 ICK B
50 84 82-37 057-9 ICK BD
50 84 20-77 108-3 ICRm B
50 84 22-37 995-0 ICK B
50 84 22-37 951-3 ICK B
50 84 22-37 992-7 ICK B
50 84 82-37 054-3 ICK BD
50 84 12-37 011-8 ICK A
50 84 12-37 028-2 ICK A
15-11-2003 Den Haag - Venlo:
1839
50 84 12-37 022-5 ICK A
50 84 12-37 008-4 ICK A
50 84 22-37 985-1 ICK B
50 84 22-37 953-9 ICK B
50 84 22-37 950-5 ICK B
50 84 82-37 052-7 ICK BD
50 84 22-37 974-5 ICK B
50 84 22-37 983-6 ICK B
50 84 22-37 941-4 ICK B
15-11-2003 Venlo - Den Haag:
1854
50 84 22-37 929-9 ICK B
50 84 22-37 921-6 ICK B
50 84 22-37 908-3 ICK B
50 84 22-37 994-3 ICK B
50 84 82-37 067-5 ICK BD
50 84 22-37 980-2 ICK B
50 84 22-37 955-4 ICK B
50 84 22-37 958-8 ICK B
50 84 12-37 021-7 ICK A
50 84 12-37 017-5 ICK A
02-07-2004 Eindhoven - Den Haag:
1751
50 84 22-37 981-0 ICK B
50 84 22-37 918-2 ICK B
50 84 22-37 905-9 ICK B
50 84 22-37 943-0 ICK B
50 84 22-37 984-4 ICK B
50 84 22-37 964-6 ICK B
50 84 82-37 058-4 ICK BD
50 84 22-37 914-1 ICK B
50 84 12-37 014-2 ICK A
50 84 12-37 028-2 ICK A
50 84 12-37 026-6 ICK A
Gelogd
Kind 1: Kijk een goederentrein!
Kind 2: Nee joh, dat noem je een betere trein
dh3201
Offline
Berichten: 2452
Re: Treinsamenstellingen Den Haag - Eindhoven (Köln/Venlo/Heerlen)
«
Reactie #2 Gepost op:
03 december 2016, 22:09:02 »
Als slot nog een tweetal samenstellingen uit 2006 en 2008 waarbij de ICK rijtuigen in stammetjes van B-A-B en B-BD waren samensgesteld.
23-04-2006 Venlo - Den Haag:
50 84 22-37 960-4 ICK B
50 84 12-37 006-8 ICK A
50 84 22-37 988-5 ICK B
50 84 22-37 932-3 ICK B
50 84 12-37 017-5 ICK A
50 84 22-37 948-9 ICK B
50 84 82-37 065-9 ICK BD
50 84 22-37 970-3 ICK B
50 84 22-37 930-7 ICK B
50 84 12-37 009-2 ICK A
50 84 22-37 904-2 ICK B
(nu dus in stammetjes B-A-B en B-BD)
06-01-2008 Eindhoven - Den Haag (werkzaamheden Ehv-Hm):
1747
50 84 22-37 912-5 ICK B
50 84 12-37 013-4 ICK A
50 84 22-37 993-5 ICK B
50 84 82-37 064-2 ICK BD
50 84 22-37 924-0 ICK B
50 84 22-37 914-1 ICK B
50 84 12-37 027-4 ICK A
50 84 22-37 936-4 ICK B
50 84 22-37 951-3 ICK B
50 84 12-37 012-6 ICK A
50 84 22-37 923-2 ICK B
1731
Gelogd
Kind 1: Kijk een goederentrein!
Kind 2: Nee joh, dat noem je een betere trein
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
Treinsamenstellingen Den Haag - Eindhoven (Köln/Venlo/Heerlen)