Nu maak ik landschapjes met daarin gebouwen verwerkt van Faller, Noch en Busch, naast andere elementen (als struiken, bomen, gras, dieren, mensen en verschillende ondergronden). Maar ik maak geen elektrische treinen, aangezien daarvoor bij mij de ruimte ontbreekt.
Nu maak ik landschapjes met daarin gebouwen verwerkt van Faller, Noch en Busch, naast andere elementen (als struiken, bomen, gras, dieren, mensen en verschillende ondergronden).
a) Welkom!b) Ziet er leuk uit!c) Hier kunnen we wat van leren!d) Eh.... wat heeft dit met modelspoor te maken? Ach, het is leuk genoeg Maar eigenlijk hoort het hier wel een beetje met treinen te maken te hebben. Hoewel er qua algemene modelleertechniek uiteraard veel uit te wisselen valt.e) Mag ik "al het andere" binnen "wat zijn wij aan het bouwen" aanraden?(Als je dit startbericht daarheen wenst te verplaatsen: even op "meld aan moderator" klikken en het wordt geregeld).Reinout
Goedemorgen Dirk,welkom op het forum. Even een kleine vraag, je bedoelt toch het plaatsen van je kleine landschapjes met gebouwen erin? niet je aquarium landschappen.Gr. Joke
Misschien is het beter dat je dit dan laat zien ipv de aquaria.
Vooral die laatste foto. En geen ruimte voor treintjes? Leg op de laatste een stuk rechte (flex)rail en laat een railbus heen en weer rijden. Tada, je modelbaan.
Laat die dan zien Aquarium; met alle respect maar daar zijn andere plekken voor op het grote internet.