Ik heb ook een paar van die Minitrains modellen en die rijden voortreffelijk.
Op NGRM is iedereen blij met Minitrains, nu komen er modellen die vroeger door Joueff en Egger werden gemaakt maar met een mindere kwaliteit motoren.
Ronald, ik reageerde op het "op NGRM is iedereen blij" met een knipoog. Ik weet wel dat Gerard het niet zo bedoelde, maar het was een beetje alsof een bevestiging van NGRM meer waarde heeft dan van BNLS. Blijkbaar toch een emoticon erbij zetten, de volgende keer.
Ik heb ook een paar van die Minitrains modellen en die rijden voortreffelijk.Tillig H0m/H0e heb ik ook, maar dat is wel heel wat groter dan de eerder genoemde fabrikanten. Een Tillig 99 6101/99 6102, die ze nu in het assortiment hebben, zien er niet uit naast een Minitrains loc. Alsof het twee verschillende schalen zijn. Als je voor het hele kleine gaat in 1:87, dan is het Tillig aanbod niet het juiste voor je. Het is meer lange trajecten vervoer, niet voor een kolenmijntje of andere industrie. Dat gezegd, het zijn wel prachtige locomotieven, die twee van Tillig. Gerard, Peco setrack wissels zijn al leverbaar.