Kan iemand mij in 'Jip-en-Janneke-taal' uitleggen hoe ik 'm aan de 'wissel-knop' koppel? Dank.
Zoek eens via de menubalk op: DR80010Er is al veel geschreven over deze strip. Hij laat zich programmeren als de ESU functiedecoder v3.
Door jullie posts ben ik toch 'wakker geschud' (over het feit dat ik de cv's niet via de alternerende 'wissel-lok' functie op de Multimuis moest benaderen, zoals de wissels, de seinen en de ontkoppelaars), maar elke wagon - in stam of niet - een eigen lokadres moest geven, standaard op 03. Misschien ter mijner verdediging: ik had deze mogelijkheid al 'honderd' keer geprobeerd, maar daar kreeg ik steeds Error10. Dus die mogelijkheid had ik opgegeven en ik bleef dus maar 'hangen' in die 'wisselfaciliteit'...
Maar, tsjonge, jonge, jonge, wat een gedoe! En ik blijf zeggen: voor een relatieve leek: een onmogelijke gebruiksaanwijzing! Dank jullie allen hartelijk voor het bijdragen aan de oplossing! Het is namelijk wel een mooie set...
Wat je dus al die tijd aan het doen was, was een loc proberen toe te voegen in de loc bibliotheek in de MultiMaus. Als een adres al gebruikt is krijg je de error 10. TIPJE: achterin de MM handleiding staat een overzicht van de foutmeldingen. En het toevoegen van een lok in de MM is heel wat anders dan de decoder daadwerkelijk programmeren. Dat doe je nl. via het programmeer menu.
Gebruiksaanwijzing is op zich niets mis mee.
Is duidelijk genoeg over de mogelijkheden en instellingen.In dit geval zat het probleem meer tussen de stoel en het toetsenbord
Wat Timo al aangeeft. Misschien wat meer verdiepen in de mogelijkheden van digitaal rijden.De encyclopedie is een mooi startpunt