grappig dat het de buren wel lukt om in no time 250 fantasie loks aan de man te brengen......toch wat te snobberig hier??
1) we zoeken een grootspoor ondernemer die bereid is om ten minste op de dag dat het forum 10 jaar bestaat, 1 dag een wagon te laten rijden met een opdruk erop ontworpen door het bestuur van dit forum.
Bij 3rail neemt gewoon iemand (de grote baas? Die we hier overigens niet hebben...) het initiatief en zet het op het forum. Take if or leave it. Hier werkt dat nou eenmaal niet zo.
Als we dan meer willen bereiken in één klap nog de volgende aanvullende ideetjes.1) Zelfs de volledig bedrukte VIRM en ICM stellen waren en zijn gewoon voorzien van een sticker bedrukking. Dus volgens mij hoeven we ons niet zo druk te maken over de keuze voor bestickering of bedrukken.
Hou je er wel rekening mee dat stickers voor een model ook 87 keer zo dun moeten zijn en 87 keer flexibeler om de randjes heen? Een collega van mij heeft wel eens geprobeerd om een model met het stickermateriaal van het voorbeeld te beplakken. De kleuren waren perfect, maar de vorm van het model verdwijnt compleet.
Een wagen 1:1 beplakken klinkt eigenlijk best leuk! laat die inderdaad rondrijden in een of andere goederentrein en geheid dat er hier ineens belangstelling ontstaat Vind het iets om te onderzoeken
Enkele voorbeelden van bedrukken.De wagens zijn in grote getale gedrukt en zijn niet meer verkrijgbaar. m.a.w. er is altijd belangstelling voor een promowagen.
2) Kies een containerwagen (heb ik gejat van de 3-rail collega's). Wil je hem niet meer op je baan, heb je toch nog een mooie containerwagen. Gewoon andere container er op zetten.