Ook nog een tijdje staan praten bij DC Car. Ze leveren spullen om autootjes over de baan te laten rijden. Faller Car System, maar dan (veel) beter. Het biedt interessante mogelijkheden voor mijn nieuwe BNLS-module "Sweet Home Chicago", dus daar kom ik in mijn bouwdraadje wel weer op terug.
Kort gezegd: Druk. Als standhouder nauwelijks tijd gehad rond te kunnen wandelen. Gelukkig wel even snel langs de BNLS-meeting kunnen komen en met Steef, JaJo en Hendrik Jan een gezellig babbeltje gemaakt. Verder voor het eerst een stukje scenery gekocht:Wachterswoning en seinhuisinrichting (als seinhuiswachter wil ik het op mijn baan natuurlijk goed doen )Mijn allereerste probeersel in lasercut karton... Hopelijk gaat het iets worden Het seinhuis komt er ook nog, maar dat komt pas over een tijdje binnen.
Verder was de beurs magertjes, wat mij nu ook weer opviel was dat er een hoop handelaren staan met een hoop oud spul. Ik was 1,5 jaar niet geweest en het leek of dezelfde spullen er nog steeds lagenVoorlopig geen houten meer voor mij.
Vraagje: Er stond naast de grote stand van Artitec een handelaar met een aantal dozen van nog nieuwe sets Roco blokkendozen (4 rijtuigen, waarvan 1 motorwagen) voor een heel zacht prijsje. Zaten in zo'n donkerblauwe Roco doos. Ik twijfelde maar achteraf ben ik toch wel erg geïnteresseerd, alleen geen idee meer wie deze handelaar was. Heeft iemand dit ook gezien en weet je dan wie dit was zodat ik hem alsnog kan benaderen?Groet,Ferry