Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Sfeer op je modelbaan
door
Frits C
Vandaag
om 19:12:42
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Frits C
Vandaag
om 19:08:29
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
Eric v C
Vandaag
om 19:00:31
Toon hier je pas gereed gekomen (model-)spoorbouwsels ...
door
Gert Arkema
Vandaag
om 18:49:15
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
puntenglijder
Vandaag
om 18:38:56
Piko 51916 NS 1100 blauw botsneus
door
Corné81
Vandaag
om 18:17:53
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
Vandaag
om 17:59:17
De bouw van 'Ommelanden' (H0)
door
Torikoos
Vandaag
om 17:48:40
Ronald doet de Fork Challenge!
door
Torikoos
Vandaag
om 17:34:00
Zelfbouw draaischijf 3D printer - Rocrail WIO Raspberry Pico (W)
door
Peter.v.L
Vandaag
om 17:17:00
S88n bus splitsen
door
Dave.......
Vandaag
om 17:06:53
Licht op Roco BR52 is niet (ana)logisch..
door
Martijn1974
Vandaag
om 16:59:03
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
MOVisser
Vandaag
om 16:35:18
Roco 290 digtaliseren
door
Herb73
Vandaag
om 16:31:45
Klein baantje 1200x1200mm
door
Prutsert
Vandaag
om 16:21:39
Vreemd probleem
door
RobVille
Vandaag
om 15:51:36
PB Models, ICR-rijtuigen
door
Ralf Wittkamp
Vandaag
om 15:45:47
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N
door
Mispoes
Vandaag
om 15:40:46
Yet Another Servo Decoder
door
bask185
Vandaag
om 13:54:47
Lagers vervangen DJH NS 3300
door
orientexpress
Vandaag
om 13:17:15
Philotrain NS6001-6006 (niet kijken als je blij met jou philotrain bent)
door
orientexpress
Vandaag
om 13:07:13
Philotrain 3737 rijeigenschappen verbeteren
door
Rico [momfer]
Vandaag
om 13:00:33
Spoor- en tramweg parafernalia
door
Eelco Storm
Vandaag
om 12:16:43
Toon hier je (model)treinfoto's
door
R1954
Vandaag
om 12:04:32
Lima IRM pimpen
door
008200
Vandaag
om 09:21:16
Piko 2025
door
Benelux795
Vandaag
om 08:44:21
Roco Plan T
door
grossraumwagen
Vandaag
om 08:33:30
Bahnstrecke 5867
door
Jelmer
Vandaag
om 08:33:24
Rhätische Bahn in 0m; van Filisur naar Stuls
door
Jelmer
Vandaag
om 08:22:47
365 "Het is weekend foto's"
door
Wim Vink
Vandaag
om 08:15:28
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Wat zijn we aan het bouwen?
|
Blogs
|
Sobat Kras
(Moderator:
Hans Reints
) |
Bentheimer Eisenbahn AG- dochterbedrijven.
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Bentheimer Eisenbahn AG- dochterbedrijven. (gelezen 707 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Moderator
Offline
Berichten: 12435
Bentheimer Eisenbahn AG- dochterbedrijven.
«
Gepost op:
21 June 2025, 13:42:56 »
Om jullie het idee te geven hoe of dat de Bentheimer Eisenbahn AG in elkaar zit, heb ik, samen met Google, het volgende uitgevogeld.
Bentheimer Eisenbahn AG
Door het brede assortiment van de Bentheimer Eisenbahn AG en haar dochterondernemingen zijn zij in staat om aantrekkelijke en gedifferentieerde diensten aan te bieden die zijn afgestemd op de behoeften van de klanten in de regio.
De BE ziet het als haar taak om de vervoersontwikkeling in de regio mede vorm te geven. De aantrekkelijkheid van de regio Bentheim wordt immers in doorslaggevende mate bepaald door de verkeersomstandigheden van vandaag en in de toekomst.
De Bentheimer Eisenbahn AG heeft tegenwoordig verschillende dochterondernemingen die onder de paraplu van de AG vallen.
Deze diensten zijn nauw met elkaar verbonden, en met de meer dan 400 medewerkers, bieden zij de klanten van de Bentheimer Eisenbahn AG elke dag weer op maat gemaakte hoogwaardige diensten.
De activiteiten van Bentheimer Eisenbahn AG en haar dochterondernemingen zijn onder te verdelen in:
Het personenvervoer per autobus en per rail
Goederenvervoer per spoor en vrachtauto
Spoorweginfrastructuur
Expeditie en logistiek
Containeroverslag
Parkeerbeheer
Eigen Werkplaatsen in Nordhorn
En de Reismarkt.
Met een wegennet van ongeveer 1.280 km is de Bentheimer Eisenbahn AG de grootste aanbieder van het lokale openbaar vervoer in het district Grafschaft Bentheim.
In opdracht van de LNVG verzorgt de Bentheimer Eisenbahn AG op de RB56 het personenvervoer tussen Bad Bentheim en Neuenhaus. Hiervoor gebruikt de BE de Blauw/Witte Regiopa Express LINT 41stellen.
Het goederenvervoer over het spoor tussen Bad Bentheim en Coevorden (NL) wordt door de Bentheimer Eisenbahn geëxploiteerd evenals de werkplaats voor spoorvoertuigen in Nordhorn.
BE Netz GmbH is een vrij jonge loot aan de boom van de BE en is verantwoordelijk voor de spoorweginfrastructuur. De locomotief die hiervoor wordt ingezet is geel van kleur en heeft het kenmerk HT1
Nutzfarzeugen GmbH Nordhorn
In opdracht van het district Grafschaft Bentheim verzorgt Nutzfahrzeuge GmbH Nordhorn stads- en lijnbusdiensten, inclusief het schoolvervoer, door de hele regio. Daarnaast biedt Nutzfahrzeuge GmbH Nordhorn ook touringcar reizen aan naar verschillende bestemmingen in Duitsland en verder Europa in. De werkplaats in Nordhorn voert alle onderhouds- en reparatiewerkzaamheden aan deze bussen uit.
(Op het busvervoer kom ik later terug)
Het Grafschafter Logistikzentrum en de Bentheimer Eisenbahn AG zijn samen gevestigd aan de Otto-Hahn-Straße in Nordhorn en bieden expeditie- en logistieke diensten aan. Hier worden de goederen van klanten veilig behandeld en opgeslagen. In de planning van 2026 is opgenomen dat het expeditie centrum op een vrijgekomen stuk grond aan de Otto-Hahnstrasse drastisch uitbereid zal worden. Nu al zijn de trucks van Kraftverkehr Emsland GmbH in heel Duitsland, en ook in het grensgebied met Nederland, onderweg naar hun klanten. In nauwe samenwerking met EuroTerminal Emmen-Coevorden-Hardenberg b.v. wordt de containeroverslag uitgevoerd van de weg naar het spoor of vice versa. De EuroTerminal is een centrale en belangrijke containeroverslagfaciliteit voor goederen van en naar andere Europese landen en de wereld.
Kraftverkehr Emsland GmbH opende in 2022 een nieuw, modern logistiek magazijn in Coevorden (NL).
Het Grafschafter Parkraum Management GmbH houdt zich bezig met het beheer en de ontwikkeling van parkeerplaatsen in het graafschap Bentheim. Het proefproject van het jonge bedrijf was de parkeergarage bij de Euregio-kliniek in Nordhorn. GPM Bad Bentheim is gespecialiseerd in parkmanagement. Opgericht door de stad Bad Bentheim en de Bentheimer Eisenbahn AG, heeft het bedrijf zich ten doel gesteld de parkeercapaciteit in de stad te verbeteren en in de loop van de tijd uit te breiden.
Reisebüro Berndt GmbH
Met in totaal 10 reisbureaus die zowel in de (binnen)steden als ook op de Stations van de Bentheimer te vinden zijn, is Reisebüro Berndt GmbH de grootste aanbieder van vacantiereizen in de Regio. Reisebüro Berndt GmbH is ook het juiste aanspreekpunt voor al uw privé en/of zakenreizen in de provincie Bentheim, Emsland of in het naburige Noordrijn-Westfalen. De reisexperts staan u graag terzijde.
Hieronder gaan we (straks) verder met het uitsplitsen van de dienstvakken
«
Laatst bewerkt op: 21 June 2025, 16:10:02 door Hans Reints
»
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Wat zijn we aan het bouwen?
|
Blogs
|
Sobat Kras
(Moderator:
Hans Reints
) |
Bentheimer Eisenbahn AG- dochterbedrijven.